Kies nĂș voor een abonnement met korting

Abonneer nĂș met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

5 dagen voor nod positief kan het?

• Auteur
  • Kim Evers
    Bijdrager

goedenavond allemaal 🙂 mijn naam is kim en ik ben nieuw hier.
    Afgelopen dinsdag voelde ik mij ontzettend raar, zenuwachtig, moe, pijnlijke borsten en krampen dus ik kon het niet laten om te testen. Dit was maar liefst 5 dagen voor mijn nod! Nu iedere dat nog een testje er tegen aan, en ze blijven oplopen. Zondag zou mijn nod zijn over 2 dagen dus. Kan ik er nu vanuit gaan dat ik echt zwanger ben en niet alsnog een grote kans bestaat dat het deze aankomende 2 dagen alsnog mis gaat?
    groetjes kim

StephW
    Bijdrager
    #10420743 Quote

Die kans is er altijd, maar als ze oplopen is dat een goed teken! Gefeliciteerd!

Kim Evers
    Bijdrager
    #10420766 Quote

Bedankt!

Ja dat dacht ik ook
 ze worden wel echt telkens donkerder dus ik ben voorzichtig al heel erg blij

Triatlete
    Bijdrager
    #10420788 Quote

Misgaan kan altijd. Ik testte ook al 5 dagen voor nod licht positief, opvolgende dagen liep het op. Momenteel 7 weken en maandag de eerste echo..

Het is misschien onwerkelijk, maar gefeliciteerd 😁

EmmaEva
    Bijdrager
    #10420833 Quote

Ja dat kan, bij mijn dochter ook 5 dagen ervoor (zei ik tegen de huisarts en die zei dat dat onmogelijk was ;-)) en ze is bijna 3. 😃

Kim Evers
    Bijdrager
    #10420834 Quote

Wat leuk! Jij ook gefeliciteerd! En spannend de eerste echo

Lees ook: Zwanger, en nu?

Kim Evers
    Bijdrager
    #10420835 Quote

Hoi emma

Hahaha onmogelijk is het dus toch niet! Ik testte zelfs met een normale action test; niet eens een extra vroege!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct