Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

5 weken en erg zenuwachtig /onzeker

• Auteur

Hier ook, na 2 miskramen bij 5 en 11 weken pas na 20 weken beetje kunnen genieten.

Mijn kwaaltjes kwamen pas rond week 8, nu 30 weken zwanger.

Succes

#10233794 Quote

Hoi Suusske, 

Herkenbaar hoor! Ik dacht ook eerst: ‘is dit wel goed, ik voel niets’, vanaf week 6 begon ik mijn borsten te voelen en werd ik al een beetje misselijk maar kreeg ik ook krampen en verloor ik regelmatig bloed, dus toen ging ik me daar weer zorgen over maken. Vanaf 9 weken geen bloed meer en volop misselijk, dus toen ging ik er echt in geloven.  

En misschien blijf jij kwaaltjes-vrij, dat kan natuurlijk ook. Ik hoop dat je een goede zwangerschap mag hebben, het is je van harte gegund na lang wachten en een miskraam. 

#10233803 Quote

He meid. Ik ben ook 5 weken 4 dagen en ook geen klachten. Hoogstens een beetje vermoeider en soms wat menstruatie achtig gevoel. Maakt me ook onzeker omdat ik voordien dacht dat ik zwanger zijn echt meteen zou voelen. Ik tel ook af naar de eerste echo over 3 weken! 

Lizbs
    Bijdrager
    #10233940 Quote

Ik kan me je angst heel goed voorstellen. 

Ben zelf pas 4 weken zwanger en dit is mijn 1e keer. Ik lees heel veel over miskramen en ben enorm bang dat het mij ook overkomt. Het is dan moeilijk om blij te zijn omdat het nog zo pril is. Ik heb wel al last van mijn buik, borsten, maagzuur en misselijk maar dat zegt ook niets. Ben heel angstig om een miskraam te krijgen en daarom vind ik het ook lastig om te genieten. Je kunt het ook heel moeilijk loslaten want het houdt je natuurlijk de hele dag bezig. 

Ik hoop dat alles positief verloopt voor je en dat je over een aantal maanden je wondertje in je armen kunt nemen! 

Suussske
    Bijdrager
    #10233964 Quote

Hoi Gracey, gebruiker 101473, lizbs,

Het is echt spannend ja! We zitten in hetzelfde schuitje komende weken. Ben erg benieuwd wanneer ik wat ga voelen. 28 augustus krijg ik de eerste echo, nog twee weken geduld. 

Suussske
    Bijdrager
    #10233965 Quote

Hoi Gracey, gebruiker 101473, lizbs,

Het is echt spannend ja! We zitten in hetzelfde schuitje komende weken. Ben erg benieuwd wanneer ik wat ga voelen. 28 augustus krijg ik de eerste echo, nog twee weken geduld. 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10234008 Quote

Heel spannend allemaal! Laten we hopen dat we allemaal een fijne zwangerschap tegemoet gaan. 

Zelf ben ik ook enorm bang voor een miskraam, vooral als je al die verhalen leest. Google is echt mijn vijand. Maar goed, er gaan ook zoveel zwangerschappen goed. Het is heel vervelend maar we kunnen niets anders dan afwachten en goed voor ons lichaam zorgen. 

Klijn
    Bijdrager
    #10234019 Quote

Hoe lastig het ook is om er niet op te letten, de heftigheid van je kwaaltjes heeft totaal geen verband met het wel of niet goed verlopen van je zwangerschap. De een heeft nu eenmaal meer last van de hormonen dan de ander. Probeer jezelf te blijven vertellen dat het zonder bloedverlies zeer waarschijnlijk wel goed zit. Ik heb geen ervaring met een miskraam, en hoefde ook niet lang te wachten, maar toch was het spannend die eerste weken. Hopelijk kun je wat meer rust vinden als je over 2 weken een goede echo hebt gehad!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct