Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

5 Weken En Nauwelijks Symptomen

• Auteur

Lieve allemaal, 

Zondag ben ik 5 weken zwanger. 

Op het begin had ik pijnlijke borsten nu neemt dit af. Ik ben wel sneller vermoeid maar dit waren mijn symptomen en het maakt mij zo onzeker! 

Is dit herkenbaar ? 

Miriam-iwan
    Bijdrager
    #10202936 Quote

Voor mij heel herkenbaar. 

Ik ben nu 7 weken en ik ben ook alleen erg moe. En af en toe last van mn borsten en verder niks.

Dit is voor mij mn eerste zwangerschap. Dus maakt mij af en toe ook onzeker.

Ik heb volgende week vrijdag de eerste echo. En als ik dat gezien heb, kan ik pas opgelucht zijn denk.

#10202941 Quote

Jeetje, ik heb precies het zelfde ik heb 5 juni pas een echo. 

Hier en daar lees ik wel dat je niet persee symptomen hoeft te hebben. 

Maar gek genoeg verlang ik nu wel naar de welbekende zwangerschap misselijkheid 😭

#10202942 Quote

Symptomen kunnen net zo snel verdwijnen als dat ze gekomen zijn. Geen zorgen! Hopelijk ben je gewoon een mazzelaar en heb je nergens last van je gehele zwangerschap. Dikke kans dat je vanaf volgende week volop klachten krijgt.

MamaPatty
    Bijdrager
    #10202954 Quote

Ik ben inmiddels 23 weken zwanger van de derde!

Zowel de eerste, tweede, en deze derde zwangerschap begonnen met jeukende, groeiende borsten. Erge vermoeidheid en verder blijven de kwaaltjes (behalve af en toe een beetje maagzuur de laatste tijd) mij bespaard!!

Wees er inderdaad maar blij mee, het kan ook heel anders tot vervelend aan toe. Al snap ik de onzekerheid rond deze termijn zeker.

Mijn advies; geniet ervan!

MamaPatty
    Bijdrager
    #10202955 Quote

Ik ben inmiddels 23 weken zwanger van de derde!

Zowel de eerste, tweede, en deze derde zwangerschap begonnen met jeukende, groeiende borsten. Erge vermoeidheid en verder blijven de kwaaltjes (behalve af en toe een beetje maagzuur de laatste tijd) mij bespaard!!

Wees er inderdaad maar blij mee, het kan ook heel anders tot vervelend aan toe. Al snap ik de onzekerheid rond deze termijn zeker.

Mijn advies; geniet ervan!

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Eefje-
    Bijdrager
    #10202966 Quote

Ik begon bij alledrie mijn zwangerschappen tussen 6-7 weken kwaaltjes te krijgen: vaker naar de wc, heel moe en de misselijkheid (maar meer krop in keel-gevoel en kokhalzen). Later ook wat maagzuur erbij. Mijn borsten heb ik eigenlijk nooit gevoeld. Ook nu niet (24 weken zwanger) terwijl ze inmiddels wel gegroeid zijn. 

Belangrijkste symptoom van zwanger zijn = niet ongesteld worden. Denk maar niet teveel aan de kwaaltjes en wat je wel/niet zou moeten hebben (je bent uniek!), straks ruil je die misschien wel graag in! 😉

#10202970 Quote

O neeee!! Stiekem hoop ik het zodat ik echt bet idee heb dat ik zwanger ben 🙈

Mali
    Bijdrager
    #10202974 Quote

Ik zit ook in het zelfde schuitje hè! Ik ben nu zwanger van de tweede, bij de eerste echt super veel kwaaltjes en nu aankomende maandag vijf ik zwanger en er ook niks. Nergens last van! Wel vermoeid Dat kan allerlei redenen hebben. Het maakt mij ook echt super onzeker. Heb 3 juni pas de eerste echo

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct