Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

5 Weken Zwanger En Menstruatie Pijn

• Auteur

Goedenavond dames,

Ik ben 5.1 weken zwanger en heb de laatste dagen menstruatie  achtige krampen. Is dit een teken dat het mis gaat? Het is overigens niet de hele dag door maar het doet gigantisch pijn. Ik maak me zorgen 

#10150200 Quote

Zolang je geen bloedverlies hebt is er niks aan de hand! Het hoort er wel een beetje  en is eigenlijk een goed teken. E r gebeurt natuurlijk vanalles daarbinnen en je baarmoeder gaat groeien. SUCCES 

#10150205 Quote

Dankjewel!! Nee geen bloed tot nu toe, wel veel afscheiding. Ben zo onzeker en bang is mijn eerste zwangerschap.

#10150206 Quote

Dankjewel!! Nee geen bloed tot nu toe, wel veel afscheiding. Ben zo onzeker en bang is mijn eerste zwangerschap.

Klein geluk
    Bijdrager
    #10150239 Quote

Mag ik hier ook even mijn hart luchten??

Hoop voor je gebruiker dat het meevalt en je geen bloed gaat verliezen! Spannend hè als je van alles voelt.

Ik heb vandaag een hele zware buik en vanmiddag zo geschrokken verloor ineens helder rood bloed. Dacht en denk dat het fout gaat. Wel de vk gebeld en die kon er niks van zeggen nog. Moet afwachten maar vind het zo spannend. 

Hopen dat het toch nog goed blijf gaan!

En gebruiker je kunt gewoom vk bellen!! Mij begreep ze heel goed! Sterkte!

#10150247 Quote

Dankjewel voor je berichtje, tuurlijk mag je je hart luchten. Ik heb al last van die krampen voor mijn nod maar ik maak me echt zorgen.

Hopelijk valt het bij jou mee. Hoe ver ben jij? En wanneer heb je de echo?

read more image Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10150251 Quote

Ja hoor herkenbaar

Ik had dit ook de eerste weekjes dus 

Fijne zwangerschap  gewenst  😊

Klein geluk
    Bijdrager
    #10150291 Quote

Dankjewel gebruiker!

Kan ik me goed voorstellen… ik heb ook regelmatig kramp in mijn buik vooral de eerste nachten.

Ik ben vandaag 6 weken zwanger. De echo heb ik 18 januari staan duurt helaas nog wel even.

Jij al een afspraak staan ?? Naar hè die onzekerheid.

Piepp
    Bijdrager
    #10150510 Quote

Herkenbaar, heb ook erge buikpijn gehad. Nu soms nog steeds ben nu 17 weken. Is groeipijn heb ik me laten vertellen. Rond de 13 weken wordt het nog erger. Zolang je geen bloed verliest kan het volgens mij geen kwaad.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct