Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

5 Weken Zwanger En Menstruatiepijn

• Auteur

Dag dames, ik ben nu denk ik 5 weken.  Alleen heb ik af en toe menstruatiepijn. niet zozeer pijn maar meer het gevoel dat ik ongesteld moet worden. is dat normaal?😓

Kiot
    Bijdrager
    #10136477 Quote

Dit is idd normaal het is je baarmoeder die groeit. 

gebruiker513266
    Bijdrager
    #10136496 Quote

Ik ben nu zwanger van de 3e, en heb dit bij alle drie de zwangerschappen gehad. Helemaal normaal! 

#10136503 Quote

Herkenbaar hoor! Zeker tot een week of 8

Marietjeee
    Bijdrager
    #10136516 Quote

Ik ben nu 7 weken zwanger en heb hier ook veel last van. Ik heb het vooral s’nachts, waardoor in (net zoals nu) slecht slaap en veel wakker ben / wordt. Wat bij mij helpt is een warme douche kop op je buik. Ik heb het nu al 2 weken lang elke nacht

#10136520 Quote

Oh dit stelt mij gerust! ik ben nu ook 5 weken, maar heb er ook zo last van. vanacht dat ik echt dat ik ongesteld zou worden 😥 Vanmorgen nog een extra test gedaan maar nog steeds zwanger!

read more image Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Bloompjee
    Bijdrager
    #10136531 Quote

Klopt ik heb het ook en ben 4+2

Vooral savonds erg opgezet en buikpijn. 

Bloompjee
    Bijdrager
    #10136532 Quote

Klopt ik heb het ook en ben 4+2

Vooral savonds erg opgezet en buikpijn. 

Galileo
    Bijdrager
    #10136539 Quote

Ik heb hier ook veel last van gehad, tot eeek 8 ongeveer, toen was het voorbij. Met name s nachts deed het veel pijn, een warme kruik helpt dan om een beetje te ontspannen. Mijn verloskundig vertelde ook dat het kramp en spierpijn is van de baarmoeder die uitzet. 

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen