Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

5 Weken Zwanger Geen Symptomen

• Auteur
  • silllb
    Bijdrager

goeiemiddag 

ik ben om dit moment 5 + 6 weken zwanger en heb totaal geen symptomen overal lees ik dat iedereen al symptomen heb en maak me nu wel een beetje ongerust ik krijg pas mn echo bij 10 weken zijn er ook vrouwen die tijdens hun zwangerschap geen symptomen hebben ? 

Keukenhulpje
    Bijdrager
    #10391480 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Iedere zwangere vrouw reageert anders op de hormonen die erbij horen. De ene heeft alle kwalen en de ander helemaal geen. Zelf heb ik ook helemaal geen symptomen gehad die kwamen pas iets later en dat was alleen af en toe een beetje misselijk als ik nog niet genoeg gegeten had. Vooral niet teveel uitgaan dat symptomen moeten.

StephW
    Bijdrager
    #10391482 Quote

Heel normaal. Bij dochter 1 had ik niks, de hele zwangerschap niet. No worries.

Dootje
    Bijdrager
    #10391495 Quote

Sommige vrouwen zijn gezegend met het hebben van geen symptomen!
    Geen paniek of zorgen😊
    Geniet ervan🥰

#10391503 Quote

Bij de 1e pas met 14 weken beetje misselijk en overgeven. Toen allleen klein buikje. Nu bij de 2e vanaf de 1e week allemaal kwaaltjes dus zegt niks. Zijn allebei jongens dus ook dat maakt niks uit. Lekker van genieten

Kimmx
    Bijdrager
    #10391529 Quote

Ik ben nu 7 weken.. en bij mijn beginnen de symptomen nu pas te komen.. misselijk, zere borsten , ken geen eten ruiken🤦🏽‍♀️ daarvoor had ik ook bijna tot geen symptomen. Dus ze kunnnen nog komen hoor!

read more image Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

verall
    Bijdrager
    #10391715 Quote

Ik ben 16 weken en ga er ook fluitend doorheen. Best irritant want het geeft inderdaad ook onzekerheden. Komt goed!

RJKB
    Bijdrager
    #10391723 Quote

Ik had van 4-7 weken symptomen en daarna van een op andere dag niks meer. Mijn borsten waren weer klein, geen bruine tepels meer én geen misselijkheid. Vond het vreselijk onzeker. Vandaag eindelijk echo gehad en deze was helemaal goed. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik nooit ergens last van gehad alleen wat gevoelige borsten. Maak je niet te druk! Elke vrouw en zwangerschap is weer anders.

#10391842 Quote

Bij de eerste alle symptomen , bij de tweede helemaal niets! Kwam er daardoor ook wat later achter ! 

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen