Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

5 weken zwanger maar wat last van baarmoeder

• Auteur

Hi meiden,

ik ben bijna 5 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik heb sinds vanavond last van mijn baarmoeder (stekende pijn) en wat misselijk.

Omdat dit mijn eerste zwangerschap is ben ik super onzeker en hoop natuurlijk dat alles goed gaat. 

Heeft iemand hier meer last van gehad of kan iemand mij vertellen dat dit normaal is. 

Liefs! 

Lisaaaa
    Bijdrager
    #10277052 Quote

Hoi! Ik herken mijzelf hier wel in. Ik ben bijna 5 weken en ook zo onzeker. Ik heb ook regelmatig steken onder in mijn buik of aan de zijkanten.. En met name last van duizeligheid. 
    Ik lees wel veel dat iedereen iets anders ervaart en het elke week anders kan zijn.

#10277055 Quote

Hoi Lisa,

wat toevallig, ik heet Liza en woensdag 5 weken zwanger.

Ik heb echt wat steken in mijn baarmoeder en de misselijkheid. 

Ik ben heel benieuwd. Misschien kunnen we elkaar wat op de hoogte houden als jij wat weet over de ‘kwaaltjes’.

liefs. 

Nur
    Bijdrager
    #10277062 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben nu zelf 33 weken zwanger en heb dit ook allemaal ervaren in het begin! Nu Een druk meisje in mijn buik dus ik zou me niet teveel zorgen maken hoort er allemaal bij! Er groeit tenslotte een mini mensje in je 😍

#10277065 Quote

Bedankt voor je reactie Ayven!

ik ben zó intens gelukkig dus hoop echt op het beste. 🍀🍀🍀

Fijn om te horen dat jij het ook ervaren hebt in het begin van je zwangerschap. 

Geniet van de laatste loodjes van je zwangerschap! 

Lisaaaa
    Bijdrager
    #10277071 Quote

Haha toeval ja! Ik had voor na de eisprong juist allemaal kwaaltjes en ineens waren die weg. Wanneer heb jij de echo gepland staan?

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10277072 Quote

Ik had voor mijn NOD last van hoofdpijn en gevoelige borsten & na mijn NOD kwamen wel wat kwaaltjes (vermoeidheid, misselijkheid in de ochtend, gevoelige borsten, en vaak plassen).

7 januari staat mijn eerste echo gepland, en die van jou?

Lisaaaa
    Bijdrager
    #10277077 Quote

20 januari pas! Dus nog wel even wachten. Hopelijk vliegt het voorbij. Kwaaltjes geven wel wat bevestiging dat het ‘goed’ zit, verder is het maar afwachten

#10277082 Quote

Oh dat duurt nog wel eventjes! Ik kan in ieder geval niet wachten. 

Is 26 augustus ook jou uitgerekende datum? 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct