Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

5 Weken Zwanger Maar Weinig Symptomen - pagina 2

• Auteur
  • Memily
    Bijdrager
    #10385018 Quote

Ik werd pas misselijk met 7/8 weken

Memily
    Bijdrager
    #10385019 Quote

Memily
    Bijdrager
    #10385021 Quote

zesmei
    Bijdrager
    #10385199 Quote

Ik ben zelf ondertussen 20 weken en heb buiten extreme vermoeidheid en een klein beetje pijnlijke borsten helemaal geen kwaaltjes gehad! Ik vond het aan begin zo vervelend dat ik ‘nergens last van had’ omdat het je onzeker en bang maakt maar die zekerheid word vanzelf groter naarmate de echo’s volgen. Ik heb behoorlijk wat zwangere vrouwen in mijn omgeving die heel erg ziek zijn dus ik ben het als geluk gaan zien! 🥰

#10385203 Quote

Dat is het hem! Je raakt onzeker. Fijn om jouw ervaring te lezen! 😊
    Heel veel succes verder

#10385864 Quote

Hoi, ik ben 26 weken zwanger en ik heb tot nu toe ook geen kwaaltjes gehad. Iets gevoelerige borsten in het begin, maar dat was het. Ik ben niet moe, niet misselijk, geen bandenpijn, helemaal niks. Na een miskraam was ik daar ook erg onzeker over. Maar het kan dus gewoon zijn dat je helemaal geen kwaaltjes hebt. Ik zou zeggen, geniet ervan. 💪🏻

read more image Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10386683 Quote

Gefeliciteerd!! Ik ben zelf nu 12 weken en 1 dag zwanger en heb helemaal nergens last van gehad! 
    Ook niet misselijk.. dus gewoon geluk denk ik geniet ervan 🙂 🙂 

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen