Hallo iedereen,
Ik zit met een groot probleem ik ben een alleenstaande moeder van 23 met een zoontje van net 1.
Ik ben bijna klaar met school en ga werken om ons financieel te onderhouden. De vader heeft al 1 jaar geen contact met mij of zijn kind.
Nu ben ik zwanger geraakt van mijn ex waar ik al 7 jaar aan/uit mee ben sinds mijn 16e.
Wij hebben seks gehad met condoom en ik heb een morning after pil genomen binnen 3 tot 4 uur na de gemeenschap, hier had ik zo een enorme last van dat ik dacht die moet wel gewerkt hebben.
Nu ben ik dus 5/6 weken zwanger.
Mijn ex die heeft ook een zoontje van 1 en woont samen met zijn vriendin.
k heb het mijn ex verteld die direct reageerde dat ik het weg moest halen omdat hij bang was om zijn huidige gezin/zoon te verliezen. Hij was simpel weg niet klaar voor de consequenties.
Toen ik 20 was hadden we een relatie en raakte ik zwanger, deze heb ik weggehaald. Hiervan heb ik tot op de dag van vandaag last en zeer grote spijt van. Ik heb toen tegen mijzelf gezegd dit doe ik NOOIT meer.
En dat brengt ons naar vandaag, ik heb het er heel moeilijk mee omdat ik geen alleenstaande moeder wil zijn van 2 kinderen van 2 vaders op mijn 23ste. Ik strijd met alles wat ik heb voor mijn zoontje.
Ik heb advies nodig en ik kan met niemand in mijn omgeving hierover praten omdat die alleen maar oordelen.
Ik hoop dat iemand mij wat steun en advies kan bieden.
Dankjewel voor het lezen van mijn verhaal.