Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

56 Weken Zwanger Van Een Man Met Een Relatie En Een Gezin

• Auteur
  • gebruiker209680
    Bijdrager

Hallo iedereen,

Ik zit met een groot probleem ik ben een alleenstaande moeder van 23 met een zoontje van net 1.

Ik ben bijna klaar met school en ga werken om ons financieel te onderhouden. De vader heeft al 1 jaar geen contact met mij of zijn kind.

Nu ben ik zwanger geraakt van mijn ex waar ik al 7 jaar aan/uit mee ben sinds mijn 16e.

Wij hebben seks gehad met condoom en ik heb een morning after pil genomen binnen 3 tot 4 uur na de gemeenschap, hier had ik zo een enorme last van dat ik dacht die moet wel gewerkt hebben.

Nu ben ik dus 5/6 weken zwanger.

Mijn ex die heeft ook een zoontje van 1 en woont samen met zijn vriendin.

k heb het mijn ex verteld die direct reageerde dat ik het weg moest halen omdat hij bang was om zijn huidige gezin/zoon te verliezen. Hij was simpel weg niet klaar voor de consequenties.

Toen ik 20 was hadden we een relatie en raakte ik zwanger, deze heb ik weggehaald. Hiervan heb ik tot op de dag van vandaag last en zeer grote spijt van. Ik heb toen tegen mijzelf gezegd dit doe ik NOOIT meer.

En dat brengt ons naar vandaag, ik heb het er heel moeilijk mee omdat ik geen alleenstaande moeder wil zijn van 2 kinderen van 2 vaders op mijn 23ste. Ik strijd met alles wat ik heb voor mijn zoontje.

Ik heb advies nodig en ik kan met niemand in mijn omgeving hierover praten omdat die alleen maar oordelen.

Ik hoop dat iemand mij wat steun en advies kan bieden.

Dankjewel voor het lezen van mijn verhaal.

Zwanger yes
    Bijdrager
    #5726026 Quote

Oh meid, wat een rotsituatie zeg! Je keuze om het kindje te houden lijkt me in ieder geval duidelijk, en dapper. En twee kinderen van verschillende vaders, vind je dat vervelend omdat je bang bent dat mensen je daarop aankijken? Heb je opvang in de buurt voor als je gaat werken? Bijvoorbeeld van je ouders?
    wat zou je nog van je ex willen? Wil je dat hij betrokken is? Want het klinkt niet alsof hij daartoe bereid is. In ieder geval vind ik: eigen stomme schuld, moet hij maar niet vreemdgaan met jou. Ik zou persoonlijk voor mezelf kiezen, als jij dit kindje wil, ook voor dit kindje gaan. Hoewel ik het dus wel egoïstisch vind van de vader, wel de lusten en niet de lasten. Vreemdgaan, vervolgens niet de consequenties willen zien.

Gaat het lukken om jullie financieel te onderhouden als je een baan vind? Beetje goede branche, of al uitzicht op een baan?

Succes!

Lyn V
    Bijdrager
    #5726028 Quote

Hey,

Wat een heftig verhaal zeg! En wat rot dat hij je zo laat zitten. Jullie hebben beide de keuze gemaakt om sex te hebben en zouden ook beiden volwassen genoeg moetenzijn om je verantwoordelijkheid te nemen. Knap dat jij dat doet en op dit moment laf van hem.

Ik snap dat hij geschrokken is en misschien is dit alleen zijn eerste reactie. Logisch dat hij bang is dat zijn wereld instort.. maarja, hij heeft het zelf gedaan. Als ik jou was zou ik me niet met hem of zijn relatie bemoeien, als hij wel ooit een rol gaat spelen blijft dat alleenmaar tussen jullie instaan en t lost voor nu toch niets op. Ik zou hem gewoon je keuze mededelen en hem de keuze laten wat hij ermee doet.

Er zijn ergere dingen dan 2 kids van 2 vaders meid.. Bedenk dat ze wel 1 hele sterke moeder hebben die alles voor ze over heeft. Wat de buitenwereld ervan vindt moet je schijt aan hebben, zolang jij jezelf maar recht in de spiegel aan kunt kijken.

Heb je niet een vriendin of iemand in je familie die je in vertrouwen kunt nemen? Dit is n zware last en stress is niet goed in de zwangerschap..

Tot slot wil ik je toch feliciteren met je zwangerschap. Ondanks je voorzorgsmaatregelen wil dit kindje blijkbaar graag bij jou geboren worden!

Sterkte! Lyn

Zwanger yes
    Bijdrager
    #5726029 Quote

Ik zie nu dat ik je ook ben vergeten te feliciteren met je zwangerschap. Gefeliciteerd! En wat Lyn zegt inderdaad, dit kindje wil wel heel graag bij jou zijn, dat het ondanks alle voorzorgsmaatregelen bij je is blijven plakken.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct