Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kapot huidje tussen vetplooien

• Auteur

Ik smeer mijn ventje (bijna 9 maanden) in met Weleda Calendula crème. Hij gaat al vanaf dat hij 2 weken oud is 1x per week met ons onder de douche (niet vaker) en de andere dagen was ik hem met Weleda Calendula Bad. (dopje in een beetje water, doekje nat maken, beetje zachtjes schoonwrijven). Geen Zwitsal of wat dan ook. Geen zeep. Ik heb ook nog Calendula olie en dat meng ik een beetje met de crème zodat het lekker smeert en daar masseer ik dan zijn lijfje een beetje mee. Hij heeft eigenlijk nooit wat gehad. Geen luieruitslag, geen open plekjes, niks. Het is wel een beetje duur spul maar je hoeft er maar weinig van te gebruiken en een probleemloos huidje vind ik wel belangrijk. Bepanthen heb ik ook in huis, helpt ook goed want ik heb 8 maanden de borst gegeven en geen kloof gehad. Ik gebruik de crème nu als ik droge plekjes heb in mondhoeken of neus. Succes ermee. Marjo

#3343465 Quote

Inderdaad Marjo, ik gebruik ook de Weleda creme en olie en het werkt echt.

#3343466 Quote

Hallo Linda,

De zalf van de Bepanthen is erg goed. Ik gebruik dit ook als mijn dochtertje ruwe plekjes op het gezicht, knietjes etc. heeft en voor de billetjes is het ook erg goed. Het is zeker de moeite waard om een tube hiervan te halen bij de apotheek. Je hebt hier zalf en creme van. Zalf is beter voor het probleem van Shane. En uhm……hierdoor ben je echt geen slechte moeder hoor. Groetjes Natascha

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct