Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Moet ff mijn verhaal kwijt

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik zie dat er op deze site niet zo heel erg veel aan de hand is en ik ben zelf ook al een paar dagen hier niet geweest om alles te lezen, dat komt dan maar goed uit want er is niets nieuws bijgekomen.

Hij ons gaat het allemaal weer iets beter, Afgelopen woensdag de 5e heeft Pascal zijn eerste spuit gekregen. Ik weet nog goed van de vorige keer hoe het ging dus heb maar op voorhand zetpillejtes in huis gehaald. Maar nee, ik heb ze niet nodig gehad. Hij heeft alleen donderdag wat gespuugd.

Het enige is dat hij al vanaf donderdag aan de diaree is, elke keer kijkt hij me aan lacht lief en laat een hele natte scheet ha ha ha, dat betekend dus na het voeden 10 minuten wachten tot hij lief heeft gelacht en dan verschonen. Ja ja, dus ook niet hij wacht gewoon net zolang totdat hij een schone luier om heeft ha ha ha. Ach wat maakt het uit, we doen het met liefde. Maar ja ff terug tot de orde van de dag, we zijn gisteren dus maar ff naar de dokter gegaan want zolang dunne ontlasting is ook niet goed. Hij is nagekeken en wat denk je, helemaal gezond. ha ha ha……

Moeten alleen nu afwachten of het aan het einde van de week echt over is, anders nog een keertje langskomen en dan worden we doorgestuurd naar de kinderarts (ivm de kans op uitdroging)

Vandaag gaat het dus alweer een stuk beter. Pascal is nu 12weken en doet overdag hazeslaapjes, maar s'nachts slaapt hij door, we hebben weer de luxe van 20.00 uur s'avonds tot 7.00 uur s'morgens heerlijk de extra rust.

Groetjes aan allemaal. Mirela

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct