Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

586799 Forumactie

• Auteur

Misschien tijd voor actie?
    Als we nu allemaal bellen dat het forum niet lekker werkt (zie nummer onderaan), misschien doen ze er dan wel wat aan. Ik merk namelijk dat emailen niet helpt.

#3346547 Quote

Ja, goed idee, ik ga bellen!

#3346548 Quote

Heb begrepen dat men bezig is met een bieuw forum (één waarvoor je je moet aanmelden) Wellicht dat ze dus het onderhoud aan dit forum laten versloffen

#3346549 Quote

Doe dat maar niet. Er heeft pas een bericht gestaan dat het forum wordt vernieuwd. Daarom is het huidige forum wat van slag.
    Eventjes geduld dus nog.

Die e-mails e.d. komen heus aan. Zij weten zelf ook wel dat het niet lekker loopt. Moeten ze iedereen apart gaan antwoorden dat het komt door de werkzaamheden aan het forum?

Het komt allemaal weer goed.

groetjes
    Jacqueline

#3346550 Quote

Zeer goed idee!
    Ik heb vandaag het antwoordapparaat ingesproken.

Groetjes van Jolanda

#3346551 Quote

waar stond dat bericht dan dat het vernieuwd zou worden? Ik lees het forum zeer regelmatig en heb niets gezien. Lijkt me dat ze dit wel wat beter aan kunnen pakken. Beter informeren helpt tegen irritatie.

Lees ook: De meest voorkomende babykwaaltjes
    #3346552 Quote

inderdaad als het zo is dat er een nieuw forum komt en daarom deze niet aanpakken kunnen ze toch makkelijk een melding maken op dit forum???? Die hebt ik nog niet gezien!

#3346553 Quote

De meeste berichten verschijnen pas na een paar dagen, dus die van de redactie waarschijnlijk ook…..

#3346554 Quote

nou die paar dagen zijn nou wel om hoor……

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct