Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

open billen of zwaar geiriteerd maizena helpt heel goed

• Auteur
    hoi hoi dames

een tijdje geleden kreeg mijn zoontje van het kinderdag verblijf       buikgriep
    na   anderhalve dag was het weer over   2 keer gespuugd wat koorts   en wat extra geslapen

maar door die buikgriep kreeg ie hele waterige luiers     bijna geen ontlasting     soms alleen water       drinken deed ie goed

ze billen werden helemaal rood   en gingen zelfs open tot bloeden aan toe
    ik ermee naar de huisartsenpost   en kreeg zinkzalf mee         wat ik thuis dus zelf ook al had achteraf

nou kwam mijn tante en die zei             haal bij de supermarkt   maizena         dat is dus maiszetmeel

ze billen afdoen met een washandje   droogdeppen en wat maizena eroverheen doen
    ook flink wat maizena in de luier strooien

op het moment dat ze weer zo een luier hebben   neemt de maizena het op en kan het dus de billen niet verder iriteren             wel veel verschonen     en af en toe door de kamer in lblote kont laten lopen

nou het was geen anderhave dag en het was helemaal over met ze bellen         nu als ie dus rode billen heeft   strooi ik er wat overheen en het is weer weg

het pak kost nog geen 80 cent en je doet er een paar jaar meee als je wil
    en wij maar bij de apotheek zalfjes halen   en je krijgt het nog niet vergoed ook

groetjes soraya moeder van justin 1,5 en 40 weken zwanger van onze dochter

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct