Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nog tips tegen de warmte??

• Auteur

Mijn kleintje van 16 weken heeft het deze dagen erg warm. Ik laat hem lekker de hele dag in zn rompertje en doe zn bijtring lekker in de vriezer en geef hem af en toe een koud washandje. Alleen sávonds als het nog zo warm is in zn kamertje en ik alle ramen al tegen elkaar open heb gezet is het nog te warm voor hem. Ik laat hem dan in de kinderwagen liggen, maar zelfs als wij naar bed gaan is het nog zo'n 26/27 graden. Hebben jullie misschien tips? Ook een beetje water aan hem geven vindt hij heerlijk.
    Ik ben benieuwd hoe jullie met die kleintjes en de warmte omgaan.
    groetjes,
    daphne

#3352044 Quote

Hey!
    Mijn zoontje is nu 14 weken en ook ik  vind het best lastig met de warmte..Al valt het hier in Friesland de laatste dagen wel wat mee…  Wij hebben voor ons zoontje verduisterende rolgordijnen op zijn kamer, dat scheelt al een heel stuk! Laatst kreeg ik ook de tip om een kruik te vullen met koud water, dat kan natuurlijk ook! Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar misschien heb je er wat aan..
    De weersvoorspellingen zijn al weer wat minder, voor die kleintjes veel beter!
    Succes!
    gr. Caroline

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct