Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

597929 Onrustig

• Auteur

mijn dochter van 7 weken oud,krijgt borstvoeding, begint nu om de 4 uur te komen,maar drinkt heel verschillend, de ene keer 15 minuten beide borsten, dan weer 5 minuten 1 borst,slaapt, komt na een drie kwartier weer, krijgt andere borst drinkt dan weer maar 5 minuten,slaapt weer. de volgende dag,drinkt ze in de ochtend goed, maar in de middag gaat ze "klieren", hapt,zuigt,laat los, jammert, hapt zuigt,slaat met armpjes,huilt,hapt,zuigt,huilt…geen idee wat er is,heeft naar mijn weten geen spruw, boertje laten helpt ook niet, opnieuw aan leggen helpt ook niet….ahhhhwat kan dat zijn?? dag erna gaat het weer goed. op deze manier kunnen mijn borsten de hoeveelheid voeding ook niet aanpassen op haar behoefte…wie heeft dit ook?? en heb je een tip??

#3362836 Quote

hallo,
    Volgens mij zit je midden in een regeldag, gewoon aanleggen wanneer ze wil en na een dag of 2 zit je weer op een nieuw patroon…….succes.

#3362837 Quote

he, waarschijnlijk heb je gelijk, ik wacht het af…………….

#3362838 Quote

Dat 'klieren' lijkt in mijn ogen op krampjes. Bij mij helpt zelf venkelthee drinken goed.
    Succes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct