Ik ben wel tevreden over Omneo 1. Je moet het alleen wel 2 weken de kans geven om te wennen. Dus niet te snel weer overstappen. Onze zoon poepte ook 1 keer per drie dagen, ook in het begin met Omneo, maar sinds 3 dagen poept hij dagelijks en uit zichzelf. Hij laat ook veel scheten en stinkt vreselijk, maar daar ruik ik wel doorheen. Ik hielp hem vroeger wel soms met de thermometer. Maar alleen als hij 3 dagen niet had gepoept. Volgens mij kan het geen kwaad, hoor, als je het niet te vaak doet. Ik ging niet peuteren, maar gewoon temperatuur opmeten, dat doe je anders toch ook weleens.
Ook de krampjes werden steeds minder. Hij heeft ze nog wel hoor af en toe. Ik zou het zeker nog even een kans geven, als ik jou was en niet te snel weer overstappen. Ik doe nog steeds iets meer water erbij. 5-10 cc.
Wat ook goed helpt tegen de krampjes is ABC Dophilus, een poeder dat je bij de natuurwinkel of homeopatische drogist kunt kopen. Ook dat moet je even tijd gunnen om te wennen. Je doet dan elke keer een mespuntje door het flesje.
Veel succes. Het is vreselijk om je kindje zo'n kramp te zien hebben. Neem ook voldoende tijd voor jezelf, dan kan je er beter tegen de rest van de tijd.