nou nou dames ten eerste maak ik me nergens druk om iedereen moet doen wat goed is voor je kind dus vind het raar om dit zo te stellen.
Ik veroordeel niemand ik vroeg het me gewoon af omdat ik zelf laat ben begonnen met 6maanden ivm koemelkeiwitallergie.
Anoniem waarom ga je meteen in de verdediging het is gewoon een vraag en geen verwijt hoor.
Anoniem (van het lijstje van het cb)
Ik weet niet of je bv geeft maar ik merkte het wel aan haar ze ging happen en wat smakken. Maar ik merk ook dat ze aan de bv nog steeds genoeg heeft. Ze is nu 7,5 maanden en vind groente en fruit maar zozo. Dus bv voldoet nu nog genoeg en zie groente en fruit echt als bij voeding. Na het eerste jaar gaat het pas als hoofdvoeding gelden dus is het tot die tijd niet echt nodig.
Wil wel ff kwijt dat ik het jammer vind dat mensen zich aangevallen voelen. Ten eerste is dat niet mijn bedoeling en ten tweede krijg ik het idee dat jullie het nodig vinden om je te verdedigen terwijl ik gewoon iets vraag. Misschien kan daar voortaan gewoon een antwoord op gegeven worden zonder meteen in de aanval te gaan?
Gelukkig zijn er ook mamas die wel gewoon antwoord geven.
groetjes joyce mama van Mara