Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

598013 Zwanger En Borstvoeding

• Auteur

Beste allemaal, even een vraagje. Ik denk dat ik zwanger ben, maar de test geeft aan van niet. Ik geef nog (gedeeltelijk)borstvoeding. Weet een van jullie of het kan zijn dat de test hierdoor wordt beinvled?

#3363236 Quote

De test wordt hierdoor niet beïnvloed, hcg=hcg. misschien ben je iets minder ver dan je denkt, want als je borstvoeding geeft kan je menstruatie nog onregelmatig zijn, en ik meen zelfs dat je af en toe nog geen eisprong kan hebben.
    Een andere test proberen? Welke heb je geprobeerd? Romed testen en predictor zijn minder gevoelig voor hch, clear blue geeft meestal (is mijn ervaring en vele met mij delen die) een goede uitslag als je zwanger bent.
    Of een andere test proberen of nog een paar dagen wachten en weer testen. Anders kun je ook altijd de ha om een bloedtest vragen als je ongi uitblijft en je denkt dat je toch echt zwanger bent.
    Succes! Laar je het wel even weten?
    Groetjes, Ingrid

#3363237 Quote

Bedankt, ik ga gelijk de ha bellen!

#3363238 Quote

En?

#3363239 Quote

Niets!

#3363240 Quote

He balen zeg…

Lees ook: Voedingsschema baby: het eerste jaar

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct