Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

fles weigeren

• Auteur

Hoi allemaal,

Het zou kunnen dat dit bericht er twee keer op komt, want ik heb het net ook ingetypt en het verschijnt niet op het forum…?

Ons zoontje is nu bijna 3 maanden en krijgt volledige borstvoeding. Dit gaat allemaal erg goed. Vanaf 4 weken zijn we ook gaan oefenen met flesjes moedermelk. Dit ging ook vanaf het begin prima. Nu weigert onze zoon sinds een week zowel de fles als de fopspeen. Hij wil er echt niet uit drinken. Weet niet meer wat hij met die speen in zijn mond aan moet. Zuigt er niet aan, werkt het ding zo snel mogelijk zijn mond uit en zet het dan op een brullen. Mijn man probeert nu dus geregeld, maar het komt er tot nu toe op neer dat als ons zoontje toch echt hard begint te huilen dat ik toch maar de borst geef en hier begint hij dan meteen gulzig uit te drinken.

Ik weet echt niet wat ik met dit flesweigeren aan moet. Wie heeft dit ook meegemaakt? Wie weet wat de oorzaak hier van kan zijn en heeft er nog iemand tips om hem weer aan de oefenfles te krijgen?

Groetjes
    Esther

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct