Hoi, ik ben nieuw hier, dus kan al een topic zijn die al besproken is.
In maart hebben wij een miskraam gehad met 9 weken. Na een paar weken zijn we weer wezen proberen zwanger te worden, met hulp van de clearblue ovulatie test. Hier bij test ik echter alleen peak fertility en nooit heb ik de high fertility getest. Echter elke keer als ik de peak fertility heb getest en ik weer ongesteld ben geworden geeft mijn app aan dat mijn ovulatie op de zelfde dag is geweest als mijn peak. (Lang verhaal ik weet het)
Echter is mijn cycle van 27 dagen (voor de miskraam en 1 maand na de miskraam) daarna heb ik een cycle van 24 dagen gehad en daarna 25 en nu zit ik op een cycle van 31 dagen.
Heb 5 testen gedaan waar van 1 early start test. Deze waren allemaal negatief. Heb een afspraak bij de huisarts maandag. Maar vroeg mij af hebben meer meiden dit gehad en toch nog uiteindelijk zwanger, of hoop ik op een dode mus?
Ben niet gestresseerd en kan me ook bij neerleggen dat de test negatief is. Ook ben ik jaren aan de pil geweest en raakte ik zwanger na 2 maanden stoppen.
Bedankt voor het lezen en ik hoop dat iemand mij kan helpen met een soort van zelfde verhaal.
Monique