Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

6 dagen overtijd, iemand help!

• Auteur
  • CelineX
    Bijdrager

Hallo lieve allemaal,

Ook wij zijn bezig om zwanger te worden van een 1e. Ik ben sinds augustus 08 gestopt met de pil en sindsdien mijn menstruaties bijgehouden met een app. Ook vorige keer zelfs met ovulatietesten getest waarop het neerkwam dat de app het 99% goed doet. Nu voelde ik de afgelopen keer op de dag van de eisprong, iets lichts in de buik. Dus ging ik daar natuurlijk van uit en zijn we gaan ‘klussen’. Ik ben wel eens vaker hooguit 1 en max 2 dagen later ongesteld geworden maar deze keer… verrek! Gewoon de complete menstruatie overgeslagen. Nog nooit meegemaakt dus. Ik moet van vrijdag tot maandag ongesteld zijn. Dinsdagochtend in vlugheid een negatieve test. Soms voel ik wat geplop enzo in de buik en borsten zijn heel lichtelijk gevoelig. Verder voel ik me redelijk goed. Heb nu ook nieuwe testen besteld op Sensitest. Moet ik nu wachten of herkent iemand dit…. kun je ook eerst geen ‘echte’ symptonen voelen of is het iets anders waarom ik nog niet ongesteld ben.. te weinig hcg of?  eerste keer dus dat ik al 6 dagen overtijd ben. Ik probeer me rustig te houden maar word ook een beetje gek van de onzekerheid. Iemand help!

#10195035 Quote

Wow spannend zeg Celine!

Als ik jou was, zou ik meteen een test doen wanneer je bestelling binnen is. 6 dagen overtijd, dat klinkt best verdacht 😉 wel testen met ochtendurine hè, lees ik altijd, en de avond vooraf niet te veel drinken. 

Fingers crossed! Ik hoop het heel erg voor je

CelineXX
    Bijdrager
    #10195161 Quote

Gebruiker10123765

Ontzettend lief! Ik heb zojuist enthousiast een test gedaan en het lijkt erop dat er een 2e streepje zichtbaar is. Ik kan het niet goed uitleggen, het is alsof die er is maar ook niet. Dus ik vroeg mijn vriend zie jij wat ik zie? Hij zei; Ik zie het donkere streepje maar links zie ik ook iets. Ik denk nog even geduld hebben en nog eens testen. Ik hoop dat het ons gegunt is! 🙁 

Marijke1984
    Bijdrager
    #10197836 Quote

Gefeliciteerd,

Ik heb drie kinderen bij alle drie bij NOD al gelijk positief. Nu heb ik 19 april een positieve ovulatietest gehad en ben nu 4 dagen over tijd. En twijfel nu enorm of ik maandag naar huisarts moet gaan.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct