Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

6 Dagen Overtijd Negatieve Test 2

• Auteur
  • Abbyx
    Bijdrager

Vrijdag 25 mei, de dag dat ik ongesteld zou moeten worden. Maar deze ongesteldheid bleef uit en toen ik maandag 28 mei nog niet ongesteld was heb ik een test gedaan. Deze was helaas negatief. Hoelang mijn cyclus werkelijk duurt weet ik eigenlijk niet echt. Dit is pas ronde 2 om zwanger te worden van ons eerste kindje.  Mijn cyclus na het stoppen met de pil duurde 30 dagen. Uitgaande van die 30 dagen zou ik dus afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden en zit ik nu op dag 36. Verder ook totaal geen ongesteldheidsklachten. Af en toe wat kramp maar meer niet. Dit had ik bij mijn laatste menstruatie wel.

Zijn er meer die steeds langere cyclussen hadden of dan wel bekend zijn met het negatief testen maar wel overtijd zijn. Tijdens het testen was ik 3 dagen overtijd en nu dus 6.

Het is zo’n spannende tijd. Ondanks dat het nog maar ronde 2 is. Als ik dit weekend nog geen tekenen van een aankomende ongesteldheid voel ga ik nog maar eens testen. Hopelijk was mijn hcg waarde gewoon nog te laag.  

Liefs 

BloempjeZ
    Bijdrager
    #10082908 Quote

Hey Abby,

Ik herken je verhaal. Kan zijn dat je er te veel mee bezig bent en ‘ie daardoor op zich laat wachten, maar ik hoop natuurlijk voor je dat je gewoon positief test! Veel dingen kunnen er in ieder geval mee te maken hebben, zoals bijvoorbeeld stress of je lichaam is nog helemaal ontregeld.

Ik ben zelf al twee weken over tijd…. De huisarts vertelde mij dat mn lichaam ontregeld kan zijn, maar ook dat ik te vroeg getest kan hebben, aangezien mijn cyclus nog niet duidelijk is. Ik moet dus maar nog twee weken geduld hebben, hahah. Wellicht dat dit bij jou wel het geval is?

Heel veel succes in ieder geval! Ik snap hoe vervelend dat is, maar met te vaak testen kan je jezelf teleurstellen. Ik raad je aan om gewoon even een weekje te wachten en proberen je gedachtes er vanaf te zetten.

Groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct