Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

6 Dagen Overtijd Negatieve Testen

• Auteur
  • Nadya
    Bijdrager

Hallo allemaal, 

Ik heb ondertussen al heel veel verhalen gelezen maar nu toch besloten om zelf ook maar eens de vraag te stellen. 

Normaal heb ik een cyclus van 25 dgn met afgelopen jaar één uitschieter naar 28 dgn. Nu zit ik op dag 31 en heb ik 3x een negatieve test in handen gehad (dag 26,28 en 30) De week voor mijn NOD was ik doodmoe en erg misselijk, nu in vlagen af en toe nog een klein beetje. Mijn borsten zijn wel gevoeliger maar dat kan ook komen omdat ik iets wil voelen. Wel heb ik nu al ruim een week het gevoel alsof ik ongesteld moet worden en het ieder moment door kan breken. Ook ben ik erg emotioneel en humeurig. 

Heeft iemand er ervaring mee dat zij pas veel later positief testte of houdt mijn lichaam mij volledig voor de gek?

Alvast bedankt! Gr N. 

#10304326 Quote

Ja ik, bij mijn eerste zwangerschap testte ik pas na 10 dagen positief. Met een early test. Heel vreemd, maar ik was blij dat ik niet voor de gek gehouden werd door mijn lijf 

Nadya
    Bijdrager
    #10304345 Quote

Bedankt voor je antwoord! Dat geeft toch een beetje hoop.

Ik heb de eerste twee tests ook met een early getest van de kv, dit omdat ik niet zeker wist of ik nou wel of niet overtijd mocht rekenen. Onderhand op 7 dagen overtijd. Morgen en donderdag weer testen als ik dan nog negatief test heb dan bel ik de huisarts. Buik voelt rustig, niet alsof ik ongesteld ga worden vandaag of morgen. Normaal merk ik aan mijn darmen, huid, baarmoederhals en afscheiding als het er aan komt, maar deze keer, nada. Zo vervelend dit!!

#10304375 Quote

Ik ben nu 8 dagen overtijd maar heb ook nog steeds negatieve testen ook early testen 

Jinse
    Bijdrager
    #10304407 Quote

Wat een onzekerheid! Ik heb geen antwoord, want zit in hetzelfde schuitje. Ik ben inmiddels  zo’n 10 dagen overtijd en ook negatief getest. Pff.

#10304426 Quote

Voor mij is het nieuw ik word op dag 28/29 ongesteld met een uitzondering van 35 maar nooit 2x achter elkaar dit is dag 36. Toen ik zwanger testte ik gelijk positief 

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Nadya
    Bijdrager
    #10304548 Quote

Girafje en Jinse, wat een ellende die onzekerheid. Mijn cyclus is normaal strak 25 dagen nu al 32, ik wil zooooo graag hoopvol zijn maar dan wordt de teleurstelling groter.

En als je gaat zoeken online dan kom je zowel drama verhalen tegen van vroege mk tot aan laat positieve testen =( stom!
    Ik had vanochend een mini drupje lichtroze bloed na het plassen, daarna niets meer. Kan zijn van innestteling maar hopelijk is het geen voorbode van menstruatie =/

Ik probeer er niet dagelijks mee bezig te zijn en heb mij voorgenomen om niet voor donderdag te testen want ik maak mijzelf helemaal gek. Wanneer gaan jullie weer testen?? Gr N.

#10304569 Quote

Morgen maar het blijft 1 groot raadsel… nog geen menstruatie te bekennen maar ook nog geen positieve test. Ik word nooit zo laat ongesteld. De eerste paar maanden na de start voor de 3de had ik wel een cyclus van 5,5 week maar dat is al weer 15 maanden geleden en dat kwam door de prikpil en het koperspiraaltje dacht ik… volgens de gynaecoloog heb ik geen eisprong of een late eisprong gehad dus laten we hopen op het laatste. Ik word wel netjes elke maand ongesteld kan dat zonder eisprong?

Nadya
    Bijdrager
    #10304833 Quote

Ik heb geen idee hoe het de menstruatie beïnvloed als je geen eisprong hebt gehad. Het lijkt mij dat het lichaam (logische beredenering) dan net zo goed de baarmoederwand zo snel mogelijk wil vervangen voor een volgende ronde? of dat je dan misschien iets later bent? Ik las dat een cylcus tot 7 dagen af mag wijken van de standaard.
    Met een cyclus van 5,5 week zal je ook wel goed gestressed van raken. 

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen