Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

6 dagen overtijd. Test 3x negatief

• Auteur

Jouw streepje is volgens mij sneller en duidelijker verschenen dan mijn twijfelstreep.

Ik denk toch dat je zwanger kan zijn, want hij was binnen de afleestijd. 

Ik vind die dokter wel wat makkelijk daarin.

ik hoop dat je hem gauw de test kan laten zien of anders een second opinion kan vragen bij een andere arts.

Ik duim voor je !

Siesje
    Bijdrager
    #10179070 Quote

Wanneer heb je getest en ben je nu overtijd of heb je vroeg getest ? 

Heb gelezen dat je soms een vaage streep hebt en 3 testen daarna helemaal geen streep. Desalniettemin kan je inderdaad echt zwanger zijn ! 

Bij mij vind ik het lastig te geloven omdat mijn partner traag zaad heeft en volgens de artsen bijna onmogelijk is op een natuurlijke wijze. 

Super lieve reactie trouwens, dank je wel! Hoop ik ook 😊

Siesje
    Bijdrager
    #10179343 Quote

Ik zag gisteren opeens een tweede streep op de Kruidvat plus test. Hij was even breed, maar… wel een paar uur na afleestijd. 

Nu lees ik zo veel verschillende reacties en bevindingen. Wordt gezegd dat de Kruidvat plus test geen indrooglijn heeft en als het er is moet het een pennen streep zijn en dat is die bij mij niet. 

Nu 7 dagen overtijd. 

Ninaapie
    Bijdrager
    #10179360 Quote

Hai Siesje,

Ik heb hetzelfde gehad als jij. Op dinsdag (2 weken geleden) een heel licht streepje. De drie dagen erna een knetter negatieve test. Zelfs met  veel fantasie en mijn neus er bovenop zag ik nog geen lijntjes. Spierwit bleef het. En toen ik 1 dag overtijd was, ineens weer een positieve test met een licht lijntje. Bloed laten testen en hartstikke zwanger.

Ik snap je verwarring en onzekerheid heel goed. Wat onduidelijk allemaal. Is dit de eerste keer dat je zo veel dagen overtijd bent?

Heel veel succes met de Kruidvat test morgen!

Liefs

Siesje
    Bijdrager
    #10179403 Quote

Hai Ninaapie,

GEFELICITEERD !! Hoeveel weken ben je nu? Is het je eerste? 

Ja het is echt heel verwarrend allemaal. Hoop zo dat ik net als jij een positieve test heb binnen een paar dagen. Durf morgen nog niet te testen, bang voor weer een negatieve test. Wil maandag testen als ik het voor die tijd nog niet ben geworden. 

In mei ben ik geopereerd, een flinke operatie van 9 uur lang. (Niet aan mijn baarmoeder en ook niet in de buurt van mijn buik overigens) Derhalve heb ik in mei/juni een cyclus van 34 dagen gehad. Denk dat mijn lichaam tamelijk van slag was en in de war. 

Na juni ben ik teruggegaan naar mijn normale cyclus. een cyclus van 27 tot 30. Is dit normaal of heb ik een onregelmatige cyclus. Hoor verschillende verhalen. 

Ninaapie
    Bijdrager
    #10179407 Quote

Hoi hoi,

Dank je wel. 😀 Dit is ons eerste kindje inderdaad.

Mijn cyclus was altijd tussen de 26 en 28 dagen. De verloskundige noemde het bij mij een vrij regelmatige cyclus. Het is niet dat er uitschieters bij zaten of hele grote verschillen.

Dat lijkt bij jou ook zo te zijn. Behalve dan die maand na je operatie, maar dat is begrijpelijk. Je lichaam is dan toch flink van slag.

Wat is de reden dat de huisarts geen bloed wil testen van je?

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Siesje
    Bijdrager
    #10179429 Quote

Omdat hij van mening is dat je twee weken overtijd moet zijn voor een bloedtest. 

Probeer zo erg om niet mee bezig te zijn, maar dat is heel lastig. 

De test die jou ook een vaage streep gaf, was dat binnen de tijd of was het na afleestijd (een paar uur daarna) 

Byba
    Bijdrager
    #10179449 Quote

Hi Siesje,

heb hetzelfde zit nu 8 dagen na NOD twee keer getest beide negatief met dezelfde Kruidvat test als jij. Gisteren de laatste meende ik na een paar minuten een heel vaag streepje te zien, maar die was amper zichtbaar. 

Heb nu de 2v5 gekocht dit weekend nog maar eens proberen. Heb nog steeds een beetje hoop.

Gelukkig zit ik niet aan de medicijnen, maar hoop voor jou dat je snel duidelijkheid hebt!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct