Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

6 dagen overtijd. Test 3x negatief

• Auteur
  • Ninaapie
    Bijdrager
    #10179472 Quote

Hoi Siesje,

Mijn lichte streepje was wel binnen de tijd maar echt in de laatste minuut hoor. Maar niet uren daarna. In de meeste bijsluiters staat ook dat een streep ver na de tijd die ervoor staat, niet als positief beschouwd kan worden. Ik duim toch voor je dat het wel zo is. Spannend he!

Liefs

Siesje
    Bijdrager
    #10179511 Quote

Ben zojuist gebeld door mijn trombose arts. Na overleg met mijn huisarts is er besloten dat ik per direct moet overstappen op andere soort bloedverdunners. 

Ben blij dat ze mij toch serieus nemen. 

@byba wat spannend ! Dank je wel. Laat je weten als je weet getest hebt. 

@niaapie dank je wel! Hoop ik ook. 

Ninaapie
    Bijdrager
    #10179584 Quote

Heel fijn dat ze je hier inderdaad serieus in nemen. Laat je het weten als je meer weet? Heel veel succes!

Siesje
    Bijdrager
    #10179616 Quote

Dank je wel! Zal ik zeker doen. 

Vroeg mij af of keelontsteking en antibiotica menstruatie kan vertragen? 

Dat was overigens wel op 10 februari. Heb rond die tijd antibiotica genomen ivm keelontsteking. 

Vandaag onwijs pijn aan mijn borsten. Kan het zijn dat je ongesteld moet worden en daardoor pijn krijgt? Nooit op gelet. 

ElsieJoy
    Bijdrager
    #10179625 Quote

@Siesje, ja dat kan. Ziekte en antibiotica kunnen je hormonen ff van slag maken, en dan kan je cyclus dus wat vertraging oplopen, maar dat hoeft niet. Pijnlijke borsten kunnen zowel een vroeg zwangerschapssymptoom zijn als een voorbode van je menstruatie, al heb ik het idee dat het met zwangerschap wel veel erger werd bij mij. Het is lastig te zeggen of het ook al zo erg was voor NOD en iedere vrouw is natuurlijk ook nog eens anders.

Mijn cyclus varieert tussen 17 en 62 dagen, ik zou het verschil tussen 27 en 30 dus als vrij klein beschouwen, zelfs de uitschieter naar 34 is dan maar beperkt. Maar ook een kleine variatie is natuurlijk onhandig, want je weet gewoon niet wanneer je waar aan toe bent en hoe lang je overtijd bent.

Siesje
    Bijdrager
    #10179642 Quote

@elsiejoy dank je wel voor de uitgebreide uitleg en informatie. 

Wauw dat is nogal een lange cyclus, lijkt mij ook lastig. 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Siesje
    Bijdrager
    #10179647 Quote

Even tellen..

Als ik mijn cyclus van 27 dagen neem, had ik 8 maart ongi moeten worden. Niet gebeurd. 

Cyclus van 30 dagen : 11 maart. Niet gebeurd. 

Langste cyclus van 2018, 34 dagen (na operatie) moet ik het morgen worden. 

Hoe tellen jullie als je zegt dat je 5 dagen overtijd bent? Jullie kortste, gemiddeld of langste cyclus. 

Als je door stress of ziekte (antibiotica) overtijd bent, kan het dan 7 dagen (of langer)later of zou dat een paar dagen zijn. Volgens de artsen is het niet wetenschappelijk vastgesteld. Enkel praktijkvoorbeelden dat het KAN door antibiotica. 

Ninaapie
    Bijdrager
    #10179807 Quote

Hai Sofie,

Ik ben bij het tellen uitgegaan van mijn langste cyclus. Een beetje voor mezelf om “safe” te zitten en geen valse hoop te wekken bij mezelf. 

Bij het ongesteld worden had ik een week van tevoren altijd pijnlijke borsten. Bij de zwangerschap had ik dit ook al heel snel maar ik merk wel veel verschil met de pijn van ongesteld worden. Het voelt allemaal net even anders. 

Is het jou voorheen nooit opgevallen dat je gevoelige of pijnlijke borsten had wanneer je ongesteld moest worden? je zou zeggen dat je dat wel voelt. Zeker als ze echt pijnlijk aanvoelen.

Ik vind het helemaal spannend voor je haha. Wanneer ga je een test doen?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct