Wat vervelend zeg! Hier helaas geen positieve test, maar wel een langere cyclus gehad dan normaal. Normaal altijd netjes 28 dagen en nu was ik voor het eerst een paar dagen overtijd. Ik heb deze ronde (week voor m’n geplande eisprong) ook Corona gehad en ik heb daardoor sterk het gevoel dat mijn cyclus een week stil gestaan heeft en ik dus ook pas een week later mijn eisprong heb gehad…
& dus ook een week later mijn nod (vandaag). Mijn menstruatie is op dit moment wel nog heel gek, zaterdag roze, zondag minimaal rood bloed met afvegen en plassen, maandag ook een beetje in de ochtend, in de middag was het gestopt. Dinsdag hele dag niks, in de vond toch wel weer een veeg bruin. Vandaag weer beetje roze met vegen. Heel apart, heb ook nog geen tampon in gehad terwijl dat normaal wel nodig was. Heb nog even gedacht aan een innestelingsbloeding maar daar lijkt het me dan net weer teveel voor. & ik test negatief, daarentegen wel last van m’n borsten, moe en hoofdpijn..
… dus wat dat betreft kan ik je niet veel duidelijkheid geven, maar ik denk dat het dus wel heel goed zou kunnen dat doordat je Corona hebt gehad dat je daardoor een langere cyclus hebt en een latere eisprong hebt gehad?