Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

6 maanden of 3 jaar

• Auteur
  • Bobbyv
    Bijdrager

Hi,

Herkenen jullie dit ook? dat jij ZO voor kinderen wil proberen.

En je vriend nog niet klaar ervoor is en ook geen tijd kan zeggen..

Het eeuwige antwoord ; ” ik kan er over 6 maanden klaar voor zijn maar het kan ook pas over 3 jaar ik weet het nog niet ”

Ik probeer er zo weinig mogelijk over te beginnen maar als hij zegt 3 jaar doet het mij ontzettend veel pijn.

herkennen jullie dit en hoe gingen jullie er mee om? want ik kan nu alleen nog maar aan baby’s denken.

liefs x

Jorienh
    Bijdrager
    #10066104 Quote

Hoi!

ja ik ken het!! Erg frusterend maar goed..

mijn vriend heeft er ook lang over gedaan voor hij het eindelijk wilde proberen (5 jaar!!) 

maar goed helaas zal je daar toch echt geduld voor moeten hebben, kinderen krijgen doe je samen dus heb je heel hard gezegt geen andere keus..

tegen mijn vriend moest ik het er niet te veel over hebben anders  gingen zijn “haren” alleen nog maar verder omhoog staan.. en toen eindelijk veranderen dat en gaf hij aan dat hij er ook wel klaar voor was/is.. 

ik ben blij dat ik rustig gewacht heb want op deze manier proberen terwijl je er allebei achter staat is zoveel leuker!

veel sterkte ermee! En denk maar zo, uiteindelijk ben ook jij wel aan de beurt 😉

Jillroos
    Bijdrager
    #10066130 Quote

Hey,

ik herken dit heel erg, wij zijn beide 27… ik ben er al een hele tijd klaar voor maar hij niet, ik voelde wel de tijd dringen omdat miskramen rond mijn huidige leeftijd wel voorkomen in mijn familie. Hij zei ook tegen mij er niet klaar voor te zijn en kon me een geen termijn geven, wat ik heel lastig vond. Hij vroeg me zelfs of ik bij hem weg zou gaan als het niet binnen een jaar gebeurde. Ook al is hij de love of my life het is wel een goede vraag. Ik denk dat je je moet afvragen hoe groot jouw wens is, wat je leeftijd is en hoelang jjj uiteindelijk wil wachten. Want als hij het zo lang uitstelt dat het achteraf niet meer lukt omdat je toch minder vruchtbaar bent geworden bijv dan heeft hij onbedoeld voor jou de keuze gemaakt om je kinderwens op te geven…. wat is je meer waard? Zou je kunnen bedenken als het erop neer komt. Bij mij loopt de discussie momenteel wat anders omdat ik echt onbedoeld nu 7 week zwanger ben en hij is er dus nog niet klaar voor maar dat is een ander verhaal haha

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct