Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

601564 Hoe Vaak S Nachts Op

• Auteur

Hallo hallo,
    Mijn kleine meid,Romi,is nu 2 wkn en 5 dgn.We moeten er meestal ron 2.30 u en 5/5.30 uit voor de fles.` s avonds krijgt ze hem rond 23 u.Hoe gaat dit bij jullie?
    Groetjes Gaby

#3379421 Quote

Hi,

wesley is nu 2 weken en 1 dag en maakt er elke dag een verassing van wanneer mam snachts haar bed uit mag..we proberen er een beetje een ritme in te krijgen, eigenlijk mogen we al 6 flessen van 110 geven..maar hij drinkt soms zoveel minder per keer..soms wel 60 dat het dan ineens 7 flessen worden, want dan komt hij natuurlijk eerder omdat hij honger heeft!

Wij probeerde om 11 uur de fles, en dan komt ie meestal uurtje of 4 en dan gewoon 8 uur ongeveer..
    maar ik denk dat vandaag dat ritme weer helemaal in de war wordt gegooit..haha

liefs san

#3379422 Quote

Nika is nu 3 wkn en 3 dgn..
    tussen 10 en 11 krijgt ze laatste voeding..Borst.!!
    dan meld ze zich rond 02.30/03.00…
    dan rond 07.00/07.30…

vind het wel lekker zo..
    kan het goed volhouden..

kus tanja

#3379424 Quote

Bij mijn meisje wisselt het.

Vannacht (+ laatste avond- en eerste ochtendvoeding) was het zo:
    21.30 drinken
    01.15 drinken
    03.45 drinken
    06.00 drinken

Meestal komt ze maar 1x 's nachts.

En ook heeft ze heel lang wel doorgeslapen (vanaf 3e wk t/m 6 mnd van 22.00 tot 6.00). Sinds ze een half jaar is, komt ze vrijwel iedere nacht weer.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen