Hoi Gaby!
Eerlijk gezegd heb ik geen idee welk effect een osteopaat kan hebben en hoe lang het kan duren voordat ze er last van krijgt. Je schrijft dat hij zei dat het na de derde keer beter zou worden, dus toen dacht ik.. misschien heeft het huilen daar mee te maken en is het verstandig nog die laatste keer af te wachten. Maar ik heb totaal geen verstand van osteopaten en hun behandelingen, dus kan er eigenlijk niets over zeggen..
Ik heb hier al meer meiden gehoord over het boekje van Ria Blom. Via een kennisje werd ik getipt en zij zweerde er bij. Haar dochter en zij hebben er veel baat bij gehad en omdat onze kleine jongen ook erg onrustig was, tipte ze mijn moeder, die het vervolgens bij de Bruna besteld heeft.
De wijkverpleegkundige vertelde me dat sommige kindjes alleen al rustiger worden van de regelmaat die je biedt en dat bakeren dan helemaal niet nodig is.
Wij hebben geprobeerd het bakeren wat af te bouwen, maar meneertje werd er weer helemaal onrustig van en viel steeds moeilijker in slaap. Nu ligt hij weer in zijn doeken en slaapt als een roosje (om jaloers op te worden trouwens)!
Misschien heb je er iets aan, maar ik wilde je het in ieder geval als tip geven!
Op een gegeven moment liepen wij hier met z'n tweetjes als halve zombies, op van het slaaptekort en niet meer gezellig voor wie dan ook.. Niet echt de grote roze wolk, terwijl ik zo graag van mijn nieuwe gezinnetje wilde genieten.. Dus ik weet hoe vervelend je je kunt voelen als je kindje zoveel huilt.
En nu hebben we meer rust en is het voor iedereen weer gezelliger thuis! Hij eet beter, is veel meer wakker als we hem uit bedje halen en hij kan steeds langer in de box blijven liggen kijken.
Het ISBN nr. is 9062387411.
PS. Voor de grap kun je bij Bol.com ook de recenties lezen van andere moeders.