Hoi YvonneZ,
Ehm een beetje laat, maar
Mijn tepels waren gewoon roze van kleur als hij los liet.
Wel zagen ze eruit als een speen vorm zeg maar, niet als een ronde tepel.
Zijn mond zat helemaal over mijn tepel heen en je zag ook zijn tongetje als je zijn lip omlaag deed. Als hij dronk dan zag je zijn kaken en oren bewegen en zijn onderkin(zuigbeweging).
Als hij losliet zag je gewoon melk in zijn mond en afentoe liet hij een beetje lopen in zijn mondhoeken.
Maar ik had geen toeschietreflex pas als hij er aan zoog, maar de andere borst begon dan te lekken (druppelen).
Als ik hem aan de borst lag, dan waren ze wat hard en als hij bezig was dan werden ze steeds zachter/slapper noem ik maar. Hij kwam ongeveer 100 a 150 gram aan per week.
Hierdoor ben ik ook elke week naar het CB geweest om hem te wegen, maar dat was goed. Hij had ook goede plasluiers niet geel maar waterkleurig. Poepluiers waren mosterd of groenig.
Dit verhaal komt mij heel bekend voor
Hij boerde wel veel (meer als met de fles) en spuwde ook veel. Niet overgeven maar meer met de boer mee, ophikken of het gewoon laten lopen.
En zoals je zei onrustig, hoesten, proesten en loslaten. Dit herken ik zo en het dan op een brullen zetten en weer gulzig de borst nemen.
Hoe komt dit dan? En wat kan ik hieraan doen?
Ik wist wel dat je voormelk minder vet is, maar ik dacht dat de achtermelk er gewoon achteraan kwam???
Komt dit ook door het verkeerd aanleggen??
Dank je wel voor je reactie
Groetjes Sandra