Hi,
Ik ben nog helemaal niet zover dat ons kind zonder gekookt water kan. Op de verpakking staat gekookt water gebruiken, maar ja, onze zoon is pas 6 weken, jullie kindjes zijn ouder, lees ik hier.
Ik wilde even reageren op de opmerking: moeders, bespaar je de tijd van gekookt water! Sorry, dat vind ik persoonlijk een vreemde opmerking. Ik zet hier de waterkoker aan en ga lekker door met mijn werkzaamheden. Als het water afgekoeld is, gaat het in de fles. En dat water gebruik ik voor de voeding. Het kost me dus ca. 30 sec om de water koker te vullen en daarna ca. 1 minuut om de fles te vullen. Is dat dan teveel gevraagd voor je kindje?
Zelf gebruik ik nog de "ouderwetse" flessenwarmer om het water opnieuw op te warmen. Ik weet dat dit niet nodig is, maar ik heb zelf zo'n hekel aan de magnetron. Ja dan is het lekker snel klaar, krijg ik te horen! Nou ja! Mag je kindje dan geen tijd vragen? Moet alles maar lekker snel? Ik baal er van als onze uk binnen 10 minuten al klaar is met drinken. Ik neem de tijd om zijn flesje klaar te maken, neem de tijd met verschonen en aankleden en ook voor de fles. Soms ben ik wel bijna een uur met hem bezig, heerlijk! En dan is 4 minuten opwarmen te veel gevraagd? Nee hoor, mij krijg je niet aan de magnetron en ik stoor me dan soms aan de opmerking: is het lekker snel klaar.
Maar ja, zo ben ik he? Wil niemand voor het hoofd stoten, maar vond die opmerking gewoon onterecht.
Gr. Tamara.