Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602542 Voor Missjud

• Auteur

hallo judith,

hoe gaat het ermee? de ka had nog wel terug gebeld niet dat ik veel wijzer geworden ben, maar zij vond het wel verstandig om vast rustig aan met de groente te beginnen, dit gaat opzicht wel goed hij spuugt alleen wel heel veel(nog steeds) maar de darmen zijn op het moment redelijk rustig, ik ben benieuwd hoe het bij jou gaat, ik hoop een stukje beter weer.

groetjes susanne

#3384309 Quote

Hi Susanne,

Toevallig net weer een reactie geplaats bij mijn eigen topic. Hier gaat het hetzelfde. Darmen rustig, maar nog wel veel spugen. Ik ben met alles gestopt, geen medicijnen/pijnstillers meer en geen nutteloze bezoekjes meer aan de ka. Ik had echt ineens zoiets van, dat kleine lijfje wordt maar volgestopt met zooi om dingen uit te sluiten. Terwijl alles dat ik wil is getest worden op koemelkallergie of reflux, maar daar kunnen ze niet op testen. ik vind de arsten er te laconiek onder. Nu hadden ze me een vrij aggressief middel voorgeschreven, toen ging bij mij de knop om. Er was nog een reactie geweet over AR voeding, misschien ga ik dat idd eens proberen. Maar groente en fruit ga ik echt mee wachten tot min 7 á 8 mnd. Soepstengel komt er ook weer uit, dixap ook. Dus voor Jersey nog even niks. Ze heeft de waterpokken trouwens.. van haar grote zus gekregen haha.. Naja.. heeft ze het maar vast gehad.
    Heb jij nu wel al groente geprobeerd? Want daar ging Jersey juist nog harder van spugen..

Groetjes Judith

#3384315 Quote

hallo,

ik heb ook dat motoilium in huis, maar ook nog nooit gebruikt!! na het lezen van de bijsluiter had ik daar ook geen goed gevoel bij, wij zijn wel begonnen met de bijvoeding gaat tot nu toe wel goed, wel heb ik een fles ervanaf gehaald anders is het echt te veel en dan spuugt hij ook veel meer. hij zit wel erg snel vol. nou ben benieuwd hoe het nu verder verloopt bij jullie, hoe je me op de hoogte?

groetjes susanne

beterschap met de kids

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen