Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602550 Opvolgmelk En Doorslapen

• Auteur
    Hey ladies,

Ons ventje is nu 6 maanden en twee weken oud. Sinds een dag of tien krijgt meneertje opvolgmelk. Nu valt mij op dat hij sinds die tijd niet meer doorslaapt wat hij eigenlijk (op een enkele nacht na) sinds hij tien weken oud is wel altijd deed. Rond een uurtje of drie vier wordt hij wakker en wil persee een fles die in één ruk opgaat. Troosten heeft geen zin want hij maakt zichzelf enorm overstuur en houdt dit best een uurtje vol. Alleen een fles biedt dus uitkomst. Zou het kunnen zijn dat de opvolgmelk niet voldoende is voor de nacht? Ik voeg er wel altijd een aantal schepjes Nutix aan toe. Met de Friso 1 had hij daar namelijk geen last van. Komt iemand dit bekend voor?

Groeten,
    Eetje

#3384332 Quote

misschien heeft het niet met honger te maken maar met dromen.
    hij gaat de wereld nu anders beleven en wordt daardoor 's nachts wakker.
    Hij werd doorvoor misschien ook wel wakker 's nachts maar viel gewoon weer in slaap.
    Misschien droomt ie nu en wordt daardoor wakker en de beste troost die hij dan kan krijgen is een flesje van mama of papa.
    Mijn zoontje heeft het ook gehad, sliep eerst gewoon door en ineens werd ie weer 's nachts wakker, ik gaf hem dan de borst en hij sliep weer verder.
    Je zou het kunnen testen met hem bij de avondvoeding nog voeding nummer 1 te geven kijken of het echt aan de voeding ligt. (je kun gewoon zo'n kant en klaar pakje kopen voor 1 voeding, hoef je niet een heel nieuw pak te kopen)

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen