Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602554 Vlees En Rijst In De Staafmixer

• Auteur

Hoi!

Ik geef al een poosje groente en aardappels, maar wil nu vlees erbij gaan geven, en pasta introduceren. Dus lekker in de staafmixer, maar wat een PLAKBOEL zeg!  Het wordt dus ook niet zo fijn als ik (in eerste instantie) zou willen.
    Hoe doen jullie dit?

Groetjes Jenneke, mama van Ivar 18-9-2006

#3384335 Quote

Hoi !
    Ja… dat heb ik ook beide 1x gedaan, maar nu niet meer. Ik doe de rijst er gewoon heel door nu en de pasta ook en alles samen met de stamper (voor de stampot) fijn maken. Dan is het hier nu op de juiste grootte.

Anders moet je voor pasta even zoeken naar die kleintjes (hebben ze in rijstmodel en rondjes of lettertje), die hoef je niet meer klein te maken dan.

Succes !

groetjes Marasje

#3384344 Quote

scheutje water of melk erbij.

#3384347 Quote

Hoi,

Het enige vlees dat ik tot nu toe geef is gekookte kipfilet. Dat is goed te doen met de staafmixer. Als je rundergehakt rul bakt, is het al zo klein dat het niet meer in in de staafmixer hoeft.

Succes en eet smakelijk!

Marianne

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen