Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602564 Similac

• Auteur

Hoi

Mijn zoontje is vandaag precies 11 wkn oud.
    Ik heb eerst borstvoeding gegeven, maar ik was het op een gegeven moment zo moe, ik zat een uur per keer te voeden en dan nog was hij soms niet verzadigd.
    Ik heb toen besloten om flesvoeding te gaan geven. Op het consultatie buro adviseerde ze me nutrilon of friso hypoallergeen.
    Ik ben toen begonnen met nutrilon.dit heb ik bijna 2 weken geprobeerd, maar hij had echt superveel last van zijn buikje, ontzettende veel huilen en echte krampjes, was gewoon zielig.
    Mijn moeder was gisteren bij mij en zij zei dat ook, voor mij was de maat toen echt vol. Mijn moeder had vroeger bij ons precies dezelfde klachten gehad en is ons toen similac gaan geven. Mijn zus, broer en ik hebben daarna nergens meer last van gehad.
    Ik ben Fabian sinds gisteren ook de similac aan het geven, hij heeft tot heden geen last meer gehad van krampjes en veel huilen. Ik heb dus erg goede hoop dat dit helpt.
    Ik wilde dit graag met jullie delen. Misschien dat jullie er wat aan hebben.

Groetjes Carol

#3384369 Quote

Hoi
    sind mijn dochter friso hypoallergeen krijgt heeft ze geen last meer van krampjes.
    Misschien moet je wat anders proberen.

#3384371 Quote

Fijn dat het met de similac nu wel goed gaat.
    Bij mijn dochter is het helemaal goed gekomen net friso comfort.
    Sil

#3384383 Quote

Mijn zoontje was zelfs allergies voor Nutrilon.
    Hij kreeg er uitslag van. En niet zo'n beetje ook.
    Toen ook overgestapt op de Similac. En dat heeft hij nog steeds.
    Doet hij het prima op!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen