Hoi hoi,
Ook ik heb lopen prutsen totdat ik eindelijk na 7mnd het beste voor Milan heb gevonden.
Eerst heb ik Bv gegeven, idd ook niet voldoende met kolven en aanleggen ging niet want dan viel hij zo in slaap dus overgestapt naar Fv.
Eerst Nutrilon, maar dat vond meneer helemaal niks.
Toen Nutrilon Forte omdat meneer standaard gewoon niet wat vond, hij had nog steeds honger. Van Nutrilon Forte begon hij te spugen dus eerst Johannesbroodpitmeel erbij gedaan. Toen op advies van CB en HA naar Friso Comfort gegaan en deze aangevuld met JohannesBr…. Op een gegeven moment gaf ik Comfort met Extra (want honger had hij nog steeds) en Johannes minimaal 6 schepjes. Hij groeide enorm, Milan was binnen 1,5 maand 2 kilo gegroeid. Maar CB zei dit komt niet van de voeding…. Na een second opinion moest Milan radicaal van alles af…. Ik dacht echt dat de hel zou losbreken omdat hij gewoon nog steeds spuugde. Maar toen ik met 7 mnd begon met Friso Standaard en brood en pap en warme hap, je gelooft het niet maar hij spuugt nu nog maar mondjes maat en soms echt helemaal niet meer. Moet morgen naar het CB en zal ze daar ook even vertellen wat er na hun verhaal gebeurt is.
Mijn advies is eigenlijk dat je gewoon eens goed moet kijken wanneer spuugt hij… Hoe doet hij dat met andere voeding. Wat kan ik doen om hem zo min mogelijk te laten spugen en na de voeding zo ontspannen mogelijk te laten zijn. En overstappen naar andere voeding kan inprincipe gewoon in hetzelfde merk gaan, dan heeft het kleintje hoogswaarschijnlijk de minste moeite mee.
Succes
Jolanda