Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602571 Kruidvatvoeding Extra Carehypo Alergeen

• Auteur

Hallo!
    In een vorig topic benoemde ik dat de voeding van kruidvat (extra care) hypoallergeen zou zijn. Ik las toen dat iemand zei dat het niet zo is. Maar iok heb gebald met de kruidvat voedinglijn en die bevestigen het ook. Het staat alleen nog niet op de verpakking.
    Ik neem aan dat ze het niet zomaar zeggen?
    Iemand ervaring met deze voeding?
    Groetjes Bloem

#3384412 Quote

Hoi Bloem,

Als de voeding hypoallergeen zou zijn zouden ze dat toch juist op de verpakking zetten?Dit is een behoorlijke meerwaarde.
    Ik vraag me een beetje af of zo'n voedingslijn wel precies weet wat er in de voeding zit? Bij de grote flesvoedingsfabrikanten geloof ik wel dat er echt dietisten de telefoon opnemen, maar bij Kruidvat heb ik zo m'n twijfels.
    Ik heb geen ervaring hoor met Kruidvat voeding, maar ga liever voor de  A merken die onderzoek doen…

groetjes

#3384533 Quote

Hoi,
    Ik heb op advies van de arts van het consultatie-bureau ook de kruidvat extra care geprobeerd. Ik gebruikte Friso  H-A en de arts zei dat het ook H-A voeding was, dus…
    Hoorde wel een maand later dat er veel kindjes maag-darm problemen van kregen en mijn meisje dronk het ook niet goed  meer op (moest over op de Nutrilon pepti, omdat ze bang zijn dat ze een allergie heeft). Deze sloeg ze in een keer achterover, dus ik heb het idee dat ze de extra care gewoon niet lekker vond!!
    Hopenlijk kun je hier wat mee!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen