Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602579 Spugen

• Auteur

Hallo
    Mijn zoontje is 6 weken en spuugt bij iedere voeding wel 1 of 2 keer.
    Ik geef nutrilon. Hij krijgt nu 130. s'Nachts spuugt hij vaak niet en boert hij ook niet. Heeft iemand hier ervaring mee en wat zou ik er aan kunnen doen. Erg vervelend voor de kleine en moet hem vaak schoon truitje aan doen is dan echt nat, nog door de spuugdoekjes heen.
    Doe ik hem een ander truitje aan spuugt hij vaak weer.

Groeten Nicole

#3384485 Quote

heey,

Je kan speciale voeding halen voor spugende baby's,
    bv van friso of nurilon, als je niet over wil stappen op andere voeding
    kan je ook nutriTon kopen, dit is johannesbroodpitmeel en tekoop
    bij de drogist, dit spul voeg je toe aan je eigen voeding en dit dikt in in de maag
    zodat de voeding niet terug loopt, het spugen word aanzienlijk minder..

succes ermee,

groetjes simone

#3384502 Quote

Hoi!

Ik heb ook ontzettend goede ervaring met NutriTon.
    Werkt perfect.
    Is in ieder geval het proberen waard.

Succes!
    Groetjes,
    Dyonne

#3384509 Quote

NutriTon werkt bij ons ook perfect! Vanaf de eerste dag dat we het gingen gebruiken geen 1 keer meer gespuugt!

#3384515 Quote

Heey meiden,

Ik lees dat jullie ook nutriTon gebruiken..
    Ik gebruik dus voor mijn dochtertje ook Nutriton en ze spuugt ook niet meer.

MAAAAAAAAAAR……….

ik word gek van de klonten in de voeding ..
    Hoe maken jullie de voeding met nutriTon klaar???
    En hebben jullie geen last van klonten????

Vind het zo zielig, tijdens het voeden zit constant de speen verstopt en is het weer huilen..

ik geef 135 cc voeding met 3 schepjes johannesbroodpitmeel,
    wat is jullie verhouding???

groetjes simone

#3384523 Quote

Nutriton is echt perfect en OOOh ja klontjes zijn heel lastig!!
      Eleni word ook helemaal gek van verstopte speen.
    We gebruiken nu 1-2-3 speen op stand 3 en ik vermeng de voeding in een apart bakje met nutriton en doe het dan pas in de fles. Dan gewoon met een lepeltje roeren en klaar.
    Werkt super.

Succes
    Christina

read more image Lees ook: Voedingsschema baby: het eerste jaar
    #3384524 Quote

Oh ja ik geef 210cc met 7 schepjes voeding en 5x nutriton.

#3384550 Quote

Hoi,

Ik ben overgestapt op friso comfort hier zit het johannesbroodpitmeel al in verwerkt, onze dochter is van het spugen af. Maar je moet het inderdaad goed oplossen. Wij doen dat met een kleine garder in een beker met de helft kokend water zo lost het goed op en blijven de klontjes in de beker achter. de andere helft doen we afgekoelt gekookt water, zo kan je de fles wel gelijk geven.

Suc6

#3384586 Quote

hey ik had het zelfde probleen bij me dochterje van 6 weken en heb nu nutriton en dat helpt heel goed ze is ook meer gaan drinken alleen om te proberen zou ik 2 schapen bij elke voeding doen op de verpaking staat 3 tot 4 maar dan word het te dik dit advies heb ik van het cb gekregen en bij mijn helpt het heel goed want van voeding overstappen is niet egt gezond voor een baby tenzei het niej anders kan zei het cb tegen mijn want die voeding voor spuugende babys heb ik ook gehad dat ging even goed en begon het weer dus ik zou nutriton proberen en kijken hoe het dan gaat en anders ht cb bellen cb=consetatieburo die weten het meestal wel hoe of wat groetjes carola

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen