Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602581 Niet Eten

• Auteur

hoi hoi

Mijn dochter van bijna 9 maanden wil geen warm eten en brood  eten. Hooguit 3 hapjes warm eten en een paar stukjes brood!! Ik probeer van alles maar ze houd gewoon haar mond stijf dicht en duwt mijn handen weg…. Ze lus alleen bruine bonen, Maar dit kan ik toch niet iedere dag geven!!
    Heeft iemand misschien tips ofzo voor mij of zal het allemaal wel goed komen…

groetjes jacolien

#3384595 Quote

hoi,

Ik zou het niet weten. Ik weet alleen wel dat mijn dochter ook niets eet wat ze niet wil. Gelukkig lust ze bijna alles. Wat zeggen ze op het CB? Als ze tevreden zijn met de groei en alles zou ik het geloof ik gewoon door proberen en anders misschien nog Hapje mama hapje ……… proberen, of iets hongeriger aan tafel zetten en op zijn minst laten proeven, misschien valt het dan wel mee. Als je kleintje verder goed gezond is en goed groeit zou ik mij nog niet zoveel zorgen maken. Het kan nog komen.

Hopelijk heb je er iets aan

groetjes mama van Marieke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen