Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602583 Friso Comfort

• Auteur

Heey,

Wie heeft er ervaring met friso comfort???

Ik gebruik nu friso normaal en appart johannesbroodpitmeel..
    Ik word alleen gek van de klontje dus wil graag overstappen van
    normaal naar comfort..
    Mijn dochterje nu 5 weken spuugt hier en daar best wat..
    Word het spugen ook minder met de friso comfort????

groetjes simone

#3384493 Quote

Hoi,

Ik gebruik Friso Comfort voor mijn dochtertje, dat bevalt me prima, Alleen als je dit niet maakt met water dat net van de kook af is, krijg je ook heel veel klontjes.

Groeten Gea

#3384494 Quote

Hoi hoi,

Wij hebben ook Friso Comfort en het bevalt prima. Het spugen werd echt minder hoor, we merkten het al heel vlot.
    Maar doe het inderdaad wel zoals het op het pak staat, anders ook klontjes. Er staan 2 wijzes op hoe je het kan klaarmaken. Wij gebruiken altijd de 'snelle' methode. Gaat goed, niks op aan te merken.

Succes!
    gr Anita

#3384496 Quote

heey,

Bedankt voor de snelle reacties..

Heb net ff een test gedaan met johannesbroodpitmeel..
    Dit veroorzaakt de klontjes bij mij in de voeding..

Ik heb 100 cc water gekookt en hier jbpm bij in gegooit en het was 1 en al klont..
    Toen heb ik jbpm in ijskoud water gestopt en dit lost perfect op..

Dus mijn klont probleem is opgelost!!!!

Maar is het dan ook niet zo, dat je juist geen klontjes krijgt in de friso comfort
    als je dit in koud water oplost?????
    Wie o wie wil dit voor mij testen???
    Het kost je alleen 2 schepjes voeding..
    Heb zelf geen friso comfort..

groetjes simone

#3384505 Quote

huh dat is gek, je moet friso comfort juist mengen met water net van de kook omdat anders dat johannesmeel niet oplost??

gr Suus

#3384506 Quote

mop1978 de snelle methode is kokend wter en koud water mengen he
    hoe meng jij ik geef nl 150 maar als ik 50 kokend en 100 koud is het soms nog te warm??

gr Suus

read more image Lees ook: Voedingsschema baby: het eerste jaar
    #3384521 Quote

Hoi voor de klontjes te vorkomen kan je de voeding in een apart bakje met johannesbroodpitmel vermengen en dan pas in de fles doen. Dan gewoon met een lepeltje roeren en klar. Ook handig zijn de 1-2-3-spenen omdat het gaatje groter is en de speen verstopt niet.
    Wij gebruiken friso h.a.intesief met nutriton ivm allergien.
    succes

#3384563 Quote

Hoi,
    Ik gebruik ook friso comfort en mijn ervaring is dat het juist klontert als je het met net gekookt water doet.
    Sindsdien doe ik het ook met de snelle methode en gaat het prima.
    Als het dan nog te warm is, pas je de verhouding toch gewoon aan. Dus dan iets meer koud water.
    Sil

#3384574 Quote
    quote: suus2930 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-05-2007 09:12:19'));

mop1978 de snelle methode is kokend wter en koud water mengen he
    hoe meng jij ik geef nl 150 maar als ik 50 kokend en 100 koud is het soms nog te warm??

gr Suus

Hoi, Sorry voor de late reactie!
    Wij geven in totaal 200 cc. Dan hebben we 90cc met heet water, poeder erin, flink schudden,  en dan 110cc aanvullen met koud water  Maar ook wij hebben echt even moeten zoeken wat de goede verhoudingen zijn hoor. Testen elke keer. Nu is het goed en Daan drinkt het zonder problemen. Geen klontjes en niet te warm.
    Succes!

X Anita

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen