Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602590 Abc Dophilusdr Brown Fles

• Auteur

ik hoor graag alle  (succes) verhalen  hiermee

ik heb om 1500 voor het eerst dit poeder in haar fles gedaan, ze had net wel weer krampen en ligt nu gelukkig te slapen

hoe snel merkte je wat?

ook heb ik de dr brownfles aangeschaft

alles om de kramp te verminderen….

gr Suus

#3384554 Quote

Hoi!

ABC Dophilus werkte bij ons zoontje binnen een paar dagen! Wonderspul, hadden ze ons een maandje eerder moeten zeggen!

Groetjes Edith

#3384559 Quote

Hoi,

Bij mijn dochtertje hielp het ook vrijwel meteen. Was van een huilbaby in no time verandert in een blije baby!

#3384560 Quote

Bij mijn zoontje merkte ik het verschil binnen een dag. Bij het 2 maanden bezoek van het cb raadden ze het aan (waarom niet bij het 1ste bezoek????), heb het meteen gekocht, in zijn volgende fles gedaan. 2 uur later had meneer een gele poepluier (in plaats van elke keer darmkrampjesgroen) en heeft die avond geen kramp gehad!!!

De volgende dag had íe wel weer last, maar daarna ging het weer hartstikke goed. Hij heeft af en toe nog wel eens last gehad, maar dat was echt incidenteel.
    Superfijn voor hem, maar ook voor ons, want elke avond was vette ellende!

Succes ermee!

Groetjes,
    Mienetje

#3384565 Quote

doen jullie gewoon halve theelepel in de fles smorgens of mespuntje in elke fles?

gr Suus

#3384566 Quote

bij mij werkt het helaas nog niet, gister om 1500 eerste keer in fles gedaan en vanmorgen 2e keer.
    ze is juist enorm onrustig hele morgen al…;-((
    wil niet slapen, komt elke 10 minuten huilen en kramp, arme meid!

gr Suus

read more image Lees ook: Voedingsschema baby: het eerste jaar
    #3384577 Quote

Zielig he die krampen. Ik zou nog even doorgaan met proberen. Hopelijk werkt het  toch gauw!  

Wij deden trouwens 1/2 theelepel in de fles van 10.00 uur.

Sterkte,
    Mienetje

#3384581 Quote

Wij deden een heel klein mespuntje in iedere fles.

Groetjes Edith

#10140936 Quote

Kan iemand mij vertellen welke speen er moet worden gebruikt?

Onze kleine is 2,5 week en heeft last van krampjes. Ik heb baby dolphius ( voorheen ABC dolphius) aangeschaft maar met dr brown speen 1 krijgt ze niets uit de fles.

In de winkel advies voor speen 4 gekregen maar dit werkt natuurlijk niet.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes Michael

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen