Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602600 Simulac

• Auteur

hallo allemaal
    ik stel even een vraagje namens mijn zus, ( morgen 40 weken zwanger)
    ze wil geen borstvoeding gaan geven, ik zag laats in de supermarkt een pot simulac deze is een stuk goedkoper als nutrilon, zou ze dat kunnen geven of zit daar niet alles in?
    en heeft iemand ervaring met kruidvat flesvoeding?

(ik kolf alle voedingen voor mijn zoontje en ik heb een flinke voorraad in de vriezer ik vind het erg jammer dat mijn zus deze niet wil gaan geven aan haar kindje)

groetjes kelly

#3384630 Quote

Heey Kelly,

Er is niks mis met similac, mijn 2 kids zijn er ook
    groot door geworden zonder problemen.
    Het is idd een stuk goedkoper dan andere voeding..
    De rede dat ik nu friso gebruik is omdat dat bij de c1000 hier aan de
    overkant verkocht word en voor similac moet ik helemaal de stad in.
    Anders had mijn dochter ook zeker similac gehad..

Mijn vriendin gebruikt nu kruidvat voeding en is zeer tevreden.
    Maar ik de kruidvat voeding zit 800 gram en in andere voeding zit 900 gram,
    dus veel goedkoper is dat denk ik niet..

succes groetjes simone

#3384640 Quote

Hoi Hoi

Ik heb mijn zoontje (zondag precies 3 mnd) eerst borstvoeding gegeven, toen ik op een gegeven moment gestopt ben, ben ik nutrilon gaan gebruiken, Mijn zoontje kon daar helemaal niet tegen, had ontzettend veel last van buikkrampjes.
    Mijn moeder zei al meteen, waarom geef je geen similac??? Zij heeft ons vroeger alledrie similac gegeven en hebben nooit ergens last van gehad.
    Nu geef ik mijn zoontje ook similac en hij doet het er perfect op, hij heeft nergens meer last van gehad. En idd is het een stuk goedkoper dan de nutrilon.
    Ik betaal E6,49 per blik bij super de boer.

Groetjes Carol

#3384655 Quote

Hoi,

Mijn zoontje krijgt vanaf zijn geboorte Similac. Nooit geen problemen gehad met krampjes of spugen. Alles wat ze nodig hebben zit er in. In Nederland staat de baby voeding onder strenge controle, als het niet goed was geweest was het uit de handel gehaald.
    Prima keus hoor Similac

Groetjes Jama

#3384657 Quote

Quinn krijgt ook Similac. Dat werkt prima. Hij heeft nooit ergens last van. Bij Jumbo (supermarkt) kosten de blikken 6.15 Euro.
    Similac  2 is ook vaak in de aanbieding. 2 blikken voor 10 Euro.
    Er zit echt alles in qua vitamines etc.
    Groetjes Veerle

#3384681 Quote

Hey
    bedankt voor de tip, we hebben hier pas een jumbo, en hier kost een blok dus ook 6,15,
    Groetjes

read more image Lees ook: Voedingsschema baby: het eerste jaar
    #3384690 Quote

Hoi

Mijn zoontje van nu 4, heb ik ook similac gegeven zonder problemen.
    Hij groeide als kool en heeft nergens last van gehad.
    Afgelopen 8 mei ben ik bevallen van mij tweede kindje, een dochtertje, en ook die geef ik similac.
    Tot nu toe ook zonder problemen.

Liefs van Irene mv
    Bjorn (07-01-03)
    Anka (08-05-07)

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen