Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602602 7 Flessen

• Auteur

Heey,

Mijn dochtertje vandaag precies 6 weken drinkt om de 3 uur 125 cc voeding.
    Dan heeft ze ook echt honger..
    Zo komt ik altijd op 7 flessen uit namelijk:
    7.30 – 10.30 – 13.30 – 16.30 – 19.30 – 22.30 – 3.30
    Mijn dochter weegt ongeveer 4200 gram..

Zijn er hier nog meer kindjes die 7 flessen drinken??
    Hoe gaat de overgang van 7 naar 6 flessen???

Help wie kan mij helpen?? Alvast bedankt.

x simone

#3384645 Quote

Hoi,
    Best veel flessen nog 😉 De overgang gaat meestal vrij simpel.
    De fles die je weglaat de cc's ervan deel je gewoon op bij de andere 6 flessen.
    Maar volgens mij mag ze al meer, ik zie nu niet meer hoeveel je kindje weegt, en mijn hoofd is een vergiet..hahaha.
    Zal hierna even kijken.

#3384646 Quote

Ok, je heb een hongerwolfje 😉
    Maar je kan gewoon (geef je fv?) 30cc per voeding meer maken, en dan kijken of het zo wel uitkomt.
    Red je beeb het nog niet (maar meestal loopt het vanzelf wel) kan je altijd nog bekijken of je extra erbij doet.

Succes!

#3384647 Quote

heey,

Esmee drinkt nu 7 x 125 cc voeding = 875 voeding,

als ik er 6 flessen van maak, drinkt ze 6 x 145 voeding,
    maar ik denk dat ze daar geen 4 uur mee red..

Ze weegt ruim gerekend 4500 gram dus:
    4,5 x 150 = 675 voeding, dus ze krijgt al erg veel…

Als ik er 3,5 uur tussen laat kom ik savonds om 20.00 uur uit met laatste fles
    en das erg vroeg en komt ze 2 x per nacht.. geen optie dus…

Help hoe moet ik dit oplossen

groetjes simone

#3384648 Quote

Gewoon nog een poosje op 7 voedingen blijven. Is niks mis mee. Ik voedde met 6 weken nog gerust 9 a 10 keer (bv) dus je zit al heel luxe! Je kind heeft met de fles ook regeldagen. Marielle kreeg met de fles ook tot 3 maanden wel 7 voedingen.

#3384653 Quote

mijn zoontje is vandaag 9 weken en heb hem sinds 2 welen met overleg cb op 180 water dus fles 200cc
    en met 6 weken heb ik hem zelf om de 4 uur gedaan want trok het niet meer s nachts ook om de 3 uur pffffffffffffffff
    en vanaf toen is het stukken beter slaapt 1 x s nachts 6 uur achter elkaar
    weet niet of je er wat aan heb
    sucses
    marijke mama van melissa 2,5 jaar en wesley 9 wekn

read more image Lees ook: Voedingsschema baby: het eerste jaar
    #3384654 Quote

sorry krijgt dus s al vanaf 6 a 7 weken fles kant en klaar 200cc omneo en een klein schepje johannes broodpitmeel voor spugen
    krijgt 5 flessen soms 6
    gr marijke

#3384660 Quote

hoi
    ik heb mijn zoontje altijd gevoed als hij zelf kwam.
    mijn zoontje dronk met 6 weken nog 8 keer,elke 2,5/3,5 uur.maar een week later werden het er 7 omdat hij langer ging slapen snachts.2 weken later waren het er al 6 omdat hij door ging slapen.toen ben ik ook meer gaan geven.eerder kon hij niet meer op.bij mij ging t dus vanzelf.pas na 3 maanden kon hij het aan om elke 4 uur te drinken ipv 3 en sindsdien krijgt hij er 5.behalve als ik niet hoef te werken,dan slaapt hij tot half 10 en krijgt hij er nog maar 4.ik heb er niks voor hoeven doen.vaak regelen ze het zelf.
    succes

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen