Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602604 Ontlasting Bij Gebruik Abc Dophine

• Auteur

hallo

ik gebruik sinds maandag ABC Dophilus tegen kramp
    op zich werkt het wel redelijk alleen is haar ontlasting nu echt van die keutels
    ze heeft bijna elke luier een harde drolletje zeg maar

kan dit last?
    moet ik minder poeder geven, ik geef 5 keer een mespuntje

iemand ervaring mee, ze schijnt er zelf niet veel last van te hebben nl

gr Suus

#3384658 Quote

Hi Susanne,
    Ik had al eerder een keer geantwoord op een vraag van jou over ABC. Maar onze dochter krijgt al 4 mnd Dophilus en ze heeft nog nooit harde ontlasting gehad! Echt nog geeneen keer. Dus misschien is het toeval en komt het niet daardoor.. 5x een mespuntje, ik kan zo niet zien of het teveel is of niet. Een kwart theelepel is met elke theelepel ook weer anders natuurlijk.
    Groetjes Judith

#3384659 Quote

Hallo

Ik heb niet echt een antwoord op je vraag. maar ik heb wel een vraag voor degene die dit lezen
    Mijn zoon (10wk) laat harde scheetjes, en ook veel en heeft daar wel last van. Hij heeft geen krampen maar dus wel daar last van. Helpt het spul van ABC hier ook tegen.

groetjes gienie

#3384726 Quote

Hoi,

gaat het inmiddels wat beter met de ontlasting? mijn zoontje gebruikt ABC Dophilus dus ook. het enige verschil in zijn ontlastings is dat het niet groen meer is van de krampjes, maar geel. maar geen keuteltjes, dus zoals bij jou.  

Wat betreft de vraag over de scheetjes (ben je naam kwijt), Ilyas had dit ook, echt ontzettende stinkscheetjes. Hij poeptje ook maar 1 eeer in e 2 a 3 dagen. met het gebruik van abc dphilus poept hij veel regelmatiger en veel minder scheetjes. het uitproberen waard dus misschien.

groetjes,
    Mienetje

#3384730 Quote

sinds vrijdag heb ik wel al 2 zachtere luiers gelukkig gehad, maar soms nog wel keutels tussendoor, die darmpjes moeten gewoon nog erg wennen denk ik

de krampen zijn er helaas nog wel regelmatig maar ik heb wel het idee dat het iets kortere fases zijn zeg maar…ik gebruik het nu een week, hopelijk wordt het nog beter..

gr Suus

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen