Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602618 7 Maanden En Nog Veel Spugen

• Auteur

Onze dochter is vandaag op de kop af 7 maanden. Ze is heel lief en groeit volgens het boekje. Wat ze wel doet is: veel spugen! Na iedere fles komt er wel een golf (je) terug, maar ook tussendoor. Nu ze gaat rollen in de box, kun je je wel voorstellen wat daar gebeurd: spugen en er lekker met haar snuitje in kliederen, bleh! Ook fruithapjes en groentehapjes zijn niet 'vast' genoeg, het komt er allemaal uit, in meer of mindere mate.

Op het bureau zeggen ze 'dat sommige kinderen dat nu eenmaal doen' en omdat ze het verder goed doet: geen probleem. Doen meer kinderen dit?

Ik heb weleens gehoord dat een behandeling van een ostheopaat kan helpen, ervaringen?

Vast bedankt!

#3384736 Quote

Hoi hoi,
    Ik zag je bericht staan, ik heb hier hetzelfde, heb mijn vraag even bovenaan gezet, misschien heb je er wat aan!
    We zijn nu 4x bij de oseophaat geweest en na de laatste keer (toen was het ook wel errug heftig geweest) gaat het iets beter. Ze spuugt echt een stuk minder. Het viel wel samen met de waterpokken en toen dronk ze bijna niks, maar nu sinds 3 dgn drinkt ze weer goed en spuugt ze nog wel wat, maar vergeleken met wat het was, écht veel minder. Maar lees het maar eens door!
    Voor meer info bericht maar weer, ik kom wel regelmatig kijken.
    groetjes Judith

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen