Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602620 Groene Poep

• Auteur

Hallo,

Mijn dochtertje van 10 weken krijgt borstvoeding, maar nu heeft ze wel regelmatig van die hele dunne slappe groene poep, heel soms wat meer naar geel toe.
    Is dit goed, vooral dat het zo heel dun is?
    Als ik er niet op tijd bij ben, zit het in haar nek….lekker he!!!

Ik vroeg het zo maar af. Ze een zegt teveel voeding den ander te kort, maar ze groeit enorm. Dus te kort lijkt me niet.

Bedankt alvast!
    Groetjes Danielle

#3384745 Quote

Mijn dochtertje heeft alle kleuren poep gehad en dik en dun. Mij werd door de kinderarts verteld dat met borstvoeding alles mogelijk was. Zelfs schuimende poep.
    Ik denk dat zolang ze nergens last van heeft het gewoon goed is.
    Wel snel zijn met verschonen inderdaad.

#3384751 Quote

Mijn zoontje had ook regelmatig groene poep. Ik heb ook gehoord dat dit kan komen door teveel voeding, of dit waar is weet ik niet. Mijn zoon heeft veel soorten poep gehad , maar dun was het altijd. Soms had hij ook witte vlokjes in zijn ontlasting, dit kan (volgens de verhalen) ook duiden op teveel voeding. Gelukkig heeft hij nooit last gehad. Dat 'borstvoedingspoep'   er zo uit ziet is volkomen normaal. Mijn zoontje groeide ook superhard dus volgens mij hoef je je geen zorgen te maken.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen