Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602621 Bereikbaarheid Vbn En Lll

• Auteur

Borstvoedingorganisatie LLL en de Vereniging Borstvoeding Natuurlijk streven ernaar om telefonisch zo goed mogelijk bereikbaar te zijn, door o.a. LLL-leidsters in bloktijden in te delen en door meerdere telefoonnummers tegelijk van VBN-contactpersonen bij jou in de buurt te verstrekken. Maar hoe ervaar jij de telefonische bereikbaarheid van deze organisaties, voldoet deze aan jouw verwachtingen? Licht je keuze toe en geef in je toelichting in ieder geval aan om welke organisatie het gaat en of je overdag of buiten kantooruren hebt gebeld:

A. Ik heb wel eens overdag of buiten kantooruren met LLL of de VBN gebeld en ik was tevreden over de bereikbaarheid.

B. Ik heb wel eens overdag of buiten kantooruren met LLL of de VBN gebeld en ik was niet tevreden over de bereikbaarheid.

C. Ik bel nooit met VBN of LLL. Ik heb genoeg aan internet/andere hulpverlener.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Groetjes van Yvonne, contactpersoon Vereniging Borstvoeding Natuurlijk

#3384786 Quote

A.
    Heb ook wel eens niemand te pakken kunnen krijgen, maar ik weet dat 't vrijwilligers zijn dus die hebben ook hun eigen dingetjes te doen. Heb trouwens alleen naar VBN gebeld.
    Gr. Irene

#3385467 Quote

hallo Yvonne,

Ik heb net gisteren gebeld met beide organisaties. de VBN was alleen op bepaalde tijden bereikbaar, terwijl ik eigenlijk direct advies nodig had. Toen heb ik met de LLL gebeld, daar was de 3e contact persoon bereikbaar. Ik heb trouwens om 11.00 's morgens gebeld. Ik vond het wel lastig dat de VBN op alleen bepaalde tijden bereikbaar was en was blij dat ik bij de LLL uiteindelijk iemand te pakken kreeg. De uitleg was overigens goed, net wat ik even nodig had!!

Liefs van Liset, mama van Sarah 10 weken

#3385499 Quote

Hallo Yvonne

Ik kies voor antwoord A
    Inderdaad was niet altijd iemand meteen bereikbaar, maar ik snap ook dat iedereen ook een eigen gezinsleven heeft. De verschillende contactpersonen zijn op verschillende tijden bereikbaar en dat is fijn, al had ik na de eerste x contact een voorkeur voor de voor mij bekende. Als ik haar niet kon bereiken, heb ik een mail gestuurd en die werd altijd binnen 1-2 dagen beantwoord.
    Heel fijn

Rosanne

#3385597 Quote

Ik kies nu even voor antwoord B.

Ik probeerde net te bellen naar een contactpersoon van BVN, maar die was met vakantie. Ik had van een bekende vk nog een ander nummer gekregen van iemand van BVN, maar die nam niet op en had geen voicemail.
    Ik belde toen BVN en die verwees mij naar de website, daar staat blijkbaar een lijst met mensen die wel bereikbaar zijn tijdens de zomervakantie. Ik heb alleen die lijst niet gevonden….

Ik denk dat het nu vooral aan de schoolvakantie ligt en misschien ook dat er bij mij in de stad geen contactpersoon is. Maar ik probeer het later vandaag nog wel een keer, denk ik. Als ik er niet uitgekomen ben via verschillende internetsites.

Groetjes Anoesj

#3385600 Quote

Ik ga voor C. Ik heb vanmiddag een telefonische afspraak met de verpleegkundige van het cb, die ik ken en van wie ik weet dat ze goed is!

read more image Lees ook: Voedingsschema baby: het eerste jaar
    #3385603 Quote

vbn heb ik meerdere keren gebeld maar nooit te pakken gekregen. Ik had ook niet de tijd om het te blijven proberen en heb uiteindelijk een dure lactatiekundige ingeschakeld. Dat was jammer, maar ik had er wel begrip voor.

#3385650 Quote

Ik had de afgelopen twee dagen een borstvoedingsprobleem en zag dit berichtje. Ik ben naar de website gegaan en heb de contactpersoon van mijn regio gebeld. Ik kreeg haar direct aan de telefoon. Ik ga dus voor A. Het probleem lijkt getackeld. 🙂

Groetjes, Marisa

#3385724 Quote

hallo…hallo….

Ik kies voor -A- het is heel fijn dat zo lijn  bestaat,voor mij is het allemaal de eerste keer,,dus heel veel dingen weet je niet,,ook al heb je zo'n borstvoeding cursussen gedaan  .Sommige dingen weet je niet meer,,, ik heb ook zo'n complete folder besteld. Het is heel   fijn   hoe het allemaal geregeld is…

Ik bel meestal naar cindy nijhuis …ze woont in hapert…
    ze is heel rustig en heeft heel veel geduld om alles zo goed
    uit te leggen,,,ik en eva ben haar heel dankbaar,,,,

groetjes

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen