quote: Ien1973 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2007 16:27:39'));
Hallo,
Onze dochter is nu 2 weken en krijgt borstvoeding. Je zou er best een cursus voor kunnen volgen, want ik vind het allemaal best moeilijk.
Nog gefeliciteerd dan!
Ik heb een aantal vragen:
De eerste 10-20 seconden als ik aanleg zijn echt pijnlijk, hoort dat?
Dat had ik de eerst 2 weken wel, hap ze wel goed aan? gehele tepel en ietsjes meer? en is na het drinken een witte lijntje op je tepel te zien? Zo ja dan is er niks aan de hand en moeten ze nog ff wennen.
's Nacht komt ze om de 3-4 uur, overdag soms om de 2 uur denk ik, want dan huilt ze alsof haar leven er vanaf hangt. Herkent iemand dit?
Dat van s'nachts is al heel goed zeg! die van mij nu 16 weken (morgen) komt ook nog om de 3-4 uur. Overdag kam joshua ook nog tot wel 6/7 weken om de 2 uur, dit wordt wel minder nadat je borsten voldoende de boel op gang heeft. En het huilen ja dat is moeilijk, joshua heeft verschillende sorten huilen en die van honger kan soms best wel hard zijn.
Vaak tijdens de voeding valt ze in slaap en is ze niet meer wakker te krijgen. Dan heeft ze soms nog geen 10 minuten gedronken. Wat moet ik dan doen?
dit doen ze nog idd in het begin, maak haar niet wakker anders verstoor je haar ritme en krijg je een moeilijk kindje. en 10 minuten is al heel wat!!!!
Ik hoop dat je hieraan wat heb.
grt suuz mv joshua 8-2-07
Groeten,
Ien (een hele gelukkige moeder)