Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602638 He Hoi Welk Merk Voeding Gebruiken Jullieen Welke Fles Bevalt Het Best

• Auteur

Hoi

Ik ben 24 wk zwanger en wil als de kleine is geboren fv gaan geven.Nu weet ik niet zo goed welk merk ik wil gebruiken.Welk merk gebruiken jullie?
    En welk merk fles bevalt het best?Ik wil graag de s-fles van difrax gebruiken heeft iemand hier al ervaring mee?

#3384822 Quote

hoi hoi,

Ik gebruik friso normaal + jbpm ivm spugen.
    Ik heb de kromme fles van difrax en ben er erg te spreken over..

groetjes simone

#3384825 Quote

Hai,

Ik gebruik de fles van difrax en vind hem helemaal goed, veel minder last van boertjes.
    Ik gebruik Nutrilon standaard en Forte voor hongerige baby's voor 's nachts omdat hij daar langer op doorslaapt.
    Mijn zoontje vindt het prima en als hij last van krampjes heeft, krijgt hij een paar schepjes Nutrilon Omega.
    We zijn er zeer tevreden over.

succes
    Rachel

#3384826 Quote

Hoi,

Ik had toen ik zwanger was difrax gekocht en ben begonnen met Nutrilon standaard.
    Uiteindelijk (nu 7,5 maand) is de Difrax fles geen succes geweest en ben ik over gestapt naar Friso.

Het leg ook maar net aan je kindje denk ik…..
    Succes met je verdere zwangerschap!!!
    Debby mv B'Elanna

#3384827 Quote

oja, binnen 1 week zat ik al aan een avent fles.

#3384828 Quote

Hoi,

Ik ben gelijk begonnen met een avent fles en nutrilon voeding.
    Het bevalt mij perfect mijn zoontje is nu 10 weken en heeft bijna geen last gehad van krampjes en ook niet van veel boeren ik kan je het echt aanraden.

Groetjes Lonkie

read more image Lees ook: Voedingsschema baby: het eerste jaar
    #3384831 Quote

hallo,

mijn zoontje van bijna een jaar, heb ik vanaf 10 dagen(eerst bv gegeven, maar dat ging niet goed.) friso normaal gegeven uit een avent fles!! werkte bij mij super!!
    Geniet nog even lekker van je zwangerschap, ik mis het zwanger zijn nog erg vaak!!!
    veel succes met je keuze!!

groetjes bianca

#3384840 Quote

Hoi        

Ik ben begonnen met borstvoeding, na 10 wkn ben ik daar mee gestopt, ik had het er een beetje mee gehad, zat per keer een uur te voeden.
    Ben toen nutrilon hypoallergeen gaan geven met de aventflessen.
    Helaas kon fabian niet tegen de nutrilon en ben toen overstapt op similac voeding, en hij heeft nergens meer last van, gebruik nog steeds de avent flessen, ben daar erg over te spreken.

succes verder met je zwangerschap, ik mis het ook nog vaak.

Groetjes Carol

#3384843 Quote

Na het overstappen van bv op fv ben ik aventflessen met nutrilon omneo gaan gebruiken.

bevalt prima! De aventflessen zijn volgens mij ook de meest gebruikte flessen. bij ons op de creche gebruiken ze deze ook.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen