Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602639 Krampen Bij Overshakelen Van Voeding

• Auteur

Hoi,

sinds twee weken ben ik begonnen met het afbouwen van borstvoeding,
    sinds drie dagen ben ik helemaal over op flesvoeding (friso comfort 1/3
    friso normaal 2/3)

nu heeft ie sinds gister enorm last van krampen en is hij niet meer troostbaar
    wat hij anders nooit had.

is dit normaal of niet ??
    of kan er iets anders aan de hand zijn zoals koemelkallergie wat me oudstse dochter
    heeft??

en hoe lang moet ik deze voeding de tijd geven voordat ik ga switchen ??
    en hoe lang duurt het voordat de krampen minder worden??

veel vragen hopelijk krijg ik snel andwoordt

ps me zoon is twaalf weken

groetjes annegien

#3384836 Quote

Hallo,

Jim had dat ook toen ik af ging bouwen. Bij mij liep de borstvoeding snel terug, dus zat hij sneller op de fles dan de bedoeling was. Het duurde zo'n 2,5 week voordat het weer wat beter ging. Ben wel cinababy van vsm gaan gebruiken en dat hielp goed. Welke fles gebruik je? Ik de kromme van difrax met de s speen. Jim krijgt Friso normaal.

Succes!

Groetjes Sandra (jim 9-12)

#3384838 Quote

Hoi

Ik gebruik ook die nieuwe difrax fles met de s   speen (was trouwens het beste product van 2007!!
    Hij is dus ook helemaal over met flesvoeding. Bv liep ook zeer snel terug

groetjes annegien

#3384841 Quote

Hoi Hoi

Bij mij had fabian ook erg veel krampjes na het overstappen van borst naar fles, ik heb het anderhalve week aangekeken, dacht dat hij moest wennen aan voeding.
    Uiteindelijk overgestapt op andere voeding, en hij had meteen nergens meer last van.
    Gebruik aventflessen, eerst nutrilon hypoallergeen nu similac.

Groetjes

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen